  • 21. Data: 2015-06-15 15:31:55
    Temat: Re: Uszczerbek gumy na oponie
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Trybun i...@j...ru ...

    > Inny bieżnik (rzeźba) kwalifikuje pojazd do zatrzymania DR przez
    > policję, no i co się samo rozumie przez się - także do mandatu.

    Zwłaszcza w Polsce.
    Pare km dalej i juz taka sytuacja jest całkowicie bezpieczna...

  • 22. Data: 2015-06-15 17:52:34
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-06-15 14:50, Trybun wrote:

    > Naprawdę nie wiesz? Oczywiście że w zakładzie usługowym tylko klient
    > może mieć rację.

    Krótko mówiąc - nie znasz się:P

    Shrek.

  • 23. Data: 2015-06-17 14:48:20
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-06-15 o 17:52, Shrek pisze:

    > Krótko mówiąc - nie znasz się:P
    >
    > Shrek.

    To raczej Ty się nie znasz, pewnie jeżdzisz z oponami do jakichś
    nawiedzonych idiotów i to im zostawiasz decydowanie co mają ci na kola
    zakładać. Wiedz jednak że z ogólnopojętym znawstwem tematu nie na to
    wiele wspólnego.

  • 24. Data: 2015-06-17 14:48:53
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-06-15 o 15:31, Budzik pisze:
    > Użytkownik Trybun i...@j...ru ...

    > Zwłaszcza w Polsce.
    > Pare km dalej i juz taka sytuacja jest całkowicie bezpieczna...

    Tu akurat nie mam własnego zdania, być może inny bieżnik opony na kole
    jednej osi auta jest czymś niebezpiecznym.

  • 25. Data: 2015-06-17 17:00:38
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Trybun i...@j...ru ...

    > Tu akurat nie mam własnego zdania, być może inny bieżnik opony na kole
    > jednej osi auta jest czymś niebezpiecznym.

    Naprawde uwazasz, ze gdyby tak było, to byłoby to np. w GBR dozwolone?

  • 26. Data: 2015-06-17 17:10:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-06-17 14:48, Trybun wrote:

> [...]
    > nawiedzonych idiotów i to im zostawiasz decydowanie co mają ci na kola
    > zakładać. Wiedz jednak że z ogólnopojętym znawstwem tematu nie na to

    Ale ja nie piszę, że znam się wybitnie na oponach. Dlatego jakby mi już
    ktoś nie chciał gum założyć to bym się mocno zastanowił nad kupnem nowych.

    Nie mówię też że zawsze rację ma gumiarz. Jednak odwrotne stawianie
    sprawy jest absurdem - klient nie ma zawsze racji z definicji, choćby
    dlatego, że większość klientów nie ma większego pojęcia o ogumieniu.

    Na stacji diagnostycznej też klient "Proszę mi tu wbić pieczątkę bo ja
    płacę i wymagam" ma zawsze rację?

    Shrek

  • 27. Data: 2015-06-18 09:01:46
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-06-17 o 17:10, Shrek pisze:

> [...]
    > dlatego, że większość klientów nie ma większego pojęcia o ogumieniu.
    >
    > Na stacji diagnostycznej też klient "Proszę mi tu wbić pieczątkę bo ja

    Na tym polega właśnie istota działalności takich warsztatów, na
    wykonywaniu zleconych robót. Mam oponę do przełożenia, a więc jadę do
    warsztatu aby mi ją przełożyli. Co mnie mogą racje jakiegoś nad
    aktywisty, któremu zresztą za tą nad aktywność nie płacę?
    Zupełnie inne zadania wykonuje stacja diagnostyczna.
    P.S. widać że wcale na tym się nie znasz, skoro w sumie sam nie wiesz co
    dla Ciebie dobre a co złe.

  • 28. Data: 2015-06-18 09:02:42
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-06-17 o 17:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Trybun i...@j...ru ...

    > Naprawde uwazasz, ze gdyby tak było, to byłoby to np. w GBR dozwolone?

    Moje uważanie nie ma tu nic do rzeczy, albo coś wiem, albo nie zajmuje w
    takim przypadku zdecydowanego zdania. W sumie od zawsze jeździłem na
    oponach o takim samym bieżniku, i to nie tylko na jednej osi ale na
    wszystkich kołach, a więc moje doświadczenie w tym zagadnieniu jest
    żadne. Powoływał na GBR także się nie będę, bo to żaden argument. Oni
    tam też uważają że np. jazda po kieliszku to zbrodnia, co ewidentnie
    jest nadużyciem.

  • 29. Data: 2015-06-18 14:59:40
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

> [...]
    > żadne. Powoływał na GBR także się nie będę, bo to żaden argument. Oni
    > tam też uważają że np. jazda po kieliszku to zbrodnia, co ewidentnie

    To ciekawe, bo limit u nich to 0,8 promila.

  • 30. Data: 2015-06-18 19:19:17
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Grzegorz Prędki "klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com ...

    > To ciekawe, bo limit u nich to 0,8 promila.

    Pewnie trup sie sciele gesto :)))
    Tak samo jak rowerzysci w Niemczech masowo powodujący karambole na
    drogach...