  • 1. Data: 2015-06-11 10:28:05
    Temat: Uszczerbek gumy na oponie
    Od: Oraniec <o...@o...pl>

    Witam
    Czy można jezdzic z takim uszczerbkiem na oponie ?
    Od środka jest wszystko ok, cisnienie ok itd, tylko ze brakuje tego
    kawałeczka gumy.

    http://wrzucacz.pl/file/6611434011116/IMG_20150611_0
    94052.jpg

  • 2. Data: 2015-06-11 13:26:49
    Temat: Re: Uszczerbek gumy na oponie
    Od: Marek <m...@g...pl>

    On 11.06.2015 10:28, Oraniec wrote:
> [...]
    > Czy moĹźna jezdzic z takim uszczerbkiem na oponie ?
    > Od środka jest wszystko ok, cisnienie ok itd, tylko ze brakuje tego

    Jak nie ma babla to mozesz jezdzic.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 3. Data: 2015-06-11 17:31:30
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-06-11 o 10:28, Oraniec pisze:
> [...]
    > Czy można jezdzic z takim uszczerbkiem na oponie ?
    > Od środka jest wszystko ok, cisnienie ok itd, tylko ze brakuje tego

    można

    Lewis

  • 4. Data: 2015-06-11 17:59:34
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Oraniec o...@o...pl ...

> [...]
    > Czy można jezdzic z takim uszczerbkiem na oponie ?
    > Od środka jest wszystko ok, cisnienie ok itd, tylko ze brakuje tego

    Nie powinno byc problemu.
    Nie widac drutow, na wszelki wypadek skontrolowac raz na jakis czas.
    Jak bije to wywazyc.

  • 5. Data: 2015-06-13 08:33:21
    Od: Trybun <i...@j...ru>

> [...]
    > Czy można jezdzic z takim uszczerbkiem na oponie ?
    > Od środka jest wszystko ok, cisnienie ok itd, tylko ze brakuje tego

    Zdaniem grupowych mądrali powinieneś z taka oponą pojechać do zakładu
    wulkanizacyjnego i zapytać pana wulkanizatora czy możesz jeździć na
    takiej oponie.
    Jak dla mnie, skoro nie ma wybrzuszenia to możesz jeździć.

  • 6. Data: 2015-06-13 11:15:08
    Od: Scobowski <s...@t...pl>

    W dniu 2015-06-11 o 17:31, Lewis pisze:

    94052.jpg

    > można

    No przeglądu z tą oponą nie przejdziesz :) (o ile diagnosta w ogóle
    obejrzy ogumienie w trakcie)

  • 7. Data: 2015-06-13 11:50:55
    Od: rzymo <r...@g...com>

    W dniu czwartek, 11 czerwca 2015 10:28:39 UTC+2 użytkownik Oraniec napisał:
> [...]
    > Czy można jezdzic z takim uszczerbkiem na oponie ?
    > Od środka jest wszystko ok, cisnienie ok itd, tylko ze brakuje tego

    Jeździsz na niej obecnie, a opona jest zimowa (wielki napis WINTER), do tego ubytek
    na boku opony - chcesz to jeździj. W razie czego ubezpieczyciel przyczepi się do
    stanu ogumienia i albo długie przepychanki w sądzie, albo dostaniesz zero, czyli nic
    ;)

    Swoją drogą - jak można urwać tyle gumy? Jeżdżę dostawczakiem, często podjeżdżam pod
    krawężniki i opony wyglądają dużo lepiej...

  • 8. Data: 2015-06-13 17:45:14
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

> [...]
    stanu ogumienia i albo długie przepychanki w sądzie, albo dostaniesz zero, czyli nic

    Nie jeździ, przecież ma ją zdjętą z felgi ;)

    P.

  • 9. Data: 2015-06-15 11:38:26
    Od: tá´Ź

    Oraniec wrote:

    > Czy można jezdzic z takim uszczerbkiem na oponie ? Od środka jest
    > wszystko ok, cisnienie ok itd, tylko ze brakuje tego kawałeczka gumy.

    Moim zdaniem zdecydowanie nie, to bardzo duży ubytek gumy. Zdecydowanie
    lepiej kupić jedną używaną (ale bez takich defektów), a tą wywalić.
    Pojedyncze używane opony kosztują grosze, bo internetowi mędrcy twierdzą,
    że nie można wymienić jednej opony i lepiej jeździć na rozwalonej. Tylko
    jakbyś kupował używaną -- niech, oprócz dokładnego modelu, zgadza się też
    wysokość bieżnika i najlepiej DOT.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 10. Data: 2015-06-15 11:39:10
    Od: tá´Ź

    Trybun wrote:

    > Zdaniem grupowych mądrali powinieneś z taka oponą pojechać do zakładu
    > wulkanizacyjnego i zapytać pana wulkanizatora czy możesz jeździć na
    > takiej oponie.

    Pan wulkanizator by taką oponę wyrzucił do śmietnika. :) I słusznie.

    --
    ss??q s? ??u??ou??