  • 1. Data: 2015-06-09 19:55:41
    Temat: Nietypowe (???) radio z time-shift
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Czy istnieje radio tkore ma funkcje time shift?

    Powiedzmy - słucham audycję i chciałbym nagrać dalszy jej ciąg:
    - włączam pauze
    - wyłączam samochód i ząłatwiam sprawe
    - wracam, właczam auto, audycja cały czas w tle sie nagrywa
    - odpauzowuje i słucham dalej.

    Czy sa takie bajery? :)

  • 2. Data: 2015-06-09 20:03:55
    Temat: Re: Nietypowe (???) radio z time-shift
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message
    .
> [...]
    > - włączam pauze
    > - wyłączam samochód i ząłatwiam sprawe
    > - wracam, właczam auto, audycja cały czas w tle sie nagrywa

    nie znam, ale szukalbym podobnej funkcjonalnosci w tych z
    androidem na pokladzie

    --
    http://db.org.pl/

  • 3. Data: 2015-06-09 21:29:00
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2015-06-09 o 19:55, Budzik pisze:
> [...]
    > - włączam pauze
    > - wyłączam samochód i ząłatwiam sprawe
    > - wracam, właczam auto, audycja cały czas w tle sie nagrywa

    Nie widziałem

    20 lat temu miałem Blaupunkt London RDM169, on nagrywał informacje dla
    kierowców (nawet podczas słuchania CD) i mogłem sobie w dowolnej chwili
    je odsłuchać (do 4-ch ostatnich komunikatów).

    --
    Irokez

  • 4. Data: 2015-06-09 21:42:11
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-06-09 o 19:55, Budzik pisze:
    > Czy sa takie bajery? :)

    Czytasz w moich myślach :-)
    Też się dziwię że w XXI wieku kiedy za 50 zł można dostać tuner dvbt z
    taką funkcjonalnością, nikomu do głowy nie wpadło żeby radio też tak mogło.

  • 5. Data: 2015-06-09 21:57:37
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Budzik pisze tak:

    > Czy istnieje radio tkore ma funkcje time shift?

    Recent GM and BMW vehicles have a time-shift feature that stores live-
    radio content to a hard-drive buffer, similar to digital video
    recorders offered by some cable and satellite TV providers. In BMWs,
    you can skip back during a live broadcast if you want to hear a song or
    segment of programming again. GM vehicles with this feature record
    radio content for a certain time period even after the engine is turned
    off.

    https://youtu.be/A6esNypaZzA

    Pioneer DEH-4700DAB

    http://www.halfords.com/technology/car-audio/dab-rad
    ios-car-
    stereos/pioneer-deh-4700dab-car-radio

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 6. Data: 2015-06-09 22:01:05
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Budzik pisze tak:

> [...]

    or segment of programming again. GM vehicles with this feature
    record radio content for a certain time period even after the engine

    http://www.mediamarkt.pl/radioodtwarzacz-samochodowy
    -pioneer-deh-4700dab,id-989911

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 7. Data: 2015-06-09 22:16:10
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    http://dab.polskieradio.pl/
    http://www.pioneer.eu/uk/landing/products/dab.html :)

    --
    LordBluzg(R)
    Have you heard the news? The dogs are dead!

  • 8. Data: 2015-06-09 23:00:07
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik LordBluzg(R) s...@o...com ...

    > http://dab.polskieradio.pl/
    > http://www.pioneer.eu/uk/landing/products/dab.html :)

    Dzieki.
    Widze ze to na razie melodia przyszłosci bo mało stacji jest dostępnych.

  • 9. Data: 2015-06-10 00:49:42
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    "Budzik" wydumał(a) w wiadomości ID
    > Użytkownik LordBluzg(R) s...@o...com ...
    > Dzieki.
    > Widze ze to na razie melodia przyszłosci bo mało stacji jest dostępnych.

    http://audycje.tokfm.pl/aplikacja-tok
    :)

    --
    LordBluzg(R)(TM)
    Have you heard the news? The dogs are dead!
    You better stay home and do as you're told.
    Get out of the road if you want to grow old.(EUR(TM))

  • 10. Data: 2015-06-10 10:19:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Czytasz w moich myślach :-)
    >Też się dziwię że w XXI wieku kiedy za 50 zł można dostać tuner dvbt
    >z taką funkcjonalnością, nikomu do głowy nie wpadło żeby radio też
    >tak mogło.

    a) tej papki ktora leci w radiu nie warto nagrywac :-)

    b) ... jakos tak Chinczycy wykonczyli innych producentow. W
    samochodzie mam radio z bajerami, w komorce z bajerami, ale tak do
    kuchni czy na plaze, to w sklepach glownie galka strojone.
    Po co to komu - bez pamieci, bez precyzji, bez stabilnosci ... ale
    innych niemal nie ma, albo jakies chore pieniadze.
    I za chinskim wzorem poszli i markowi producenci.

    Ale widac i w Chinach zaczal byc to problem, bo ostatnio przybylo
    troche lepszych.

    J.