  • 1. Data: 2010-04-15 19:09:11
    Temat: skąd mp3 z nagranym automatycznym komunikatem zajętości?
    Od: yendy <y...@g...com>

    Skąd wziąć plik dźwiękowy (np. mp3) z nagranym tym oryginalnym tekstem
    w Orange: "abonent prowadzi w tej chwili rozmowę, kiedy skończy
    poinformujemy go o tym telefonie". Czy nie da się skądś go ściągnąć
    może?

  • 2. Data: 2010-04-15 19:15:11
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 15-04-2010 o 22:09:11 yendy <y...@g...com> napisał(a):

> [...]
    > w Orange: "abonent prowadzi w tej chwili rozmowę, kiedy skończy
    > poinformujemy go o tym telefonie". Czy nie da się skądś go ściągnąć

    A nie da rady nagrać jakimś rekorderem rozmów?

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 3. Data: 2010-04-15 21:31:52
    Od: yendy <y...@g...com>

    > A nie da rady nagrać jakimś rekorderem rozmów?

    no właśnie nie da, bo te rekordery uaktywniają się PO uzyskaniu
    połączenia -
    a ten komunikat jest traktowany tak samo jak sygnał "zajętości"...

  • 4. Data: 2010-04-15 21:34:27
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    nagrać z zestawu słuchawkowego ;)
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 5. Data: 2010-04-15 21:35:38
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    >no właśnie nie da, bo te rekordery uaktywniają się PO uzyskaniu
    >połączenia -a ten komunikat jest traktowany tak samo jak sygnał
    >"zajętości"...

    no prosze, a moj 6310 nagrywa to, co chce (niestety tylko dwie minuty i z
    pikaniem:)

  • 6. Data: 2010-04-16 06:15:49
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    brum rzecze:

    > no prosze, a moj 6310 nagrywa to, co chce (niestety tylko dwie minuty i z
    > pikaniem:)

    Jak już się chwalimy, to mój stary grat Benq-Siemens S68 nagrywa
    to co chcę, do 99 minut za jednym razem i bez pikania, bez żadnych
    zewnętrznych programów ani modyfikacji softu :-)

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 7. Data: 2010-04-16 07:22:47
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 16-04-2010 o 00:31:52 yendy <y...@g...com> napisał(a):

    > no właśnie nie da, bo te rekordery uaktywniają się PO uzyskaniu
    > połączenia -
    > a ten komunikat jest traktowany tak samo jak sygnał "zajętości"...

    A jakby podłączyć komórę do kompa i wtedy nagrywać? W systemie.