eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyUrząd skarbowy, zakup samochodu i podatek według książeczki skarbowego › Urząd skarbowy, zakup samochodu i podatek według książeczki skarbowego
    Date: Thu, 01 Dec 2011 09:43:39 +0100
    From: s2k <s...@d...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Urząd skarbowy, zakup samochodu i podatek według książeczki skarbowego

    Witam

    Zakupiłem używany samochód za rzeczywistą kwotę 1800 pln. Udałem się do
    urzędu skarbowego, chcąc być uczciwym obywatelem(u mnie na wsi nawet nie
    przerejestrowują na siebie samochodów a raz małolat kupował od Pana
    Policjanta na 4 umowę zakupu po rejestrującym na siebie) wypełniłem
    PCC3, w kwotę wartości wpisałem kwotę z umowy. Pan w okienku odbierając
    od mnie PCC3 stwierdził że kwota jest trzy krotnie zaniżona (w stosunku
    do golasa, ja mam full wersje) i zapytał czy wpisujemy z jego książeczki
    6000 zł(też zaniżone ale mniej), powiedziałem że kupiłem za 1800 i
    zostaje 1800 na co on aha i bez tłumaczenia kazał wpisać mój numer
    telefonu na boku formularza i... będą dzwonić, w razie co rzeczoznawca
    na mój koszt. Poszedłem do drugiego okienka i opłaciłem wyliczony
    podatek 32 zł. Mija trzeci tydzień a oni się nie odzywają, przecież
    przez 3 tygodnie od zakupu musiałem zrobić różne rzeczy
    świece/kable/sprzęgło/płyny/uszkodzenia. Kupiłem samochód, który nie był
    sprawny, z powodu na brak wiedzy obsługi i zaniechania serwisowe (np
    palil tylko na 3 cylindry) Na co liczy urząd skarbowy, czy oni po prostu
    lecą w kulki i liczą na głupie społeczeństwo? Czy jestem bandytą za to
    że podałem faktyczną kwotę zakupu, nie godząc się na ich książeczki?