  • 1. Data: 2011-03-09 01:59:37
    Temat: Ukradzione zdjecie - gosc stal sie ikona...
    Od: Piotr Molski <p...@a...pl>

    http://fstoppers.com/fstoppers-original-the-stolen-s
    cream/

    W skrocie - chlopak wrzucil swoj "zwariowany" autoportret na
    flickr.com. Po jakims czasie pojawily sie koszulki, ksiazki, gazety z
    jego zdjeciem.
    Zdjecie zostalo zaanektowane przez hmm, anarchistow? wlepkarzy?
    Gosc jest slawny ale nie za bogaty ;)

    podzr
    Piotr

  • 2. Data: 2011-03-09 06:09:40
    Temat: Re: Ukradzione zdjecie - gosc stal sie ikona...
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    Na nk jest to samo. I co w zwiazku z tym ?

  • 3. Data: 2011-03-09 13:01:24
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

> [...]
    > jego zdjeciem.
    > Zdjecie zostalo zaanektowane przez hmm, anarchistow? wlepkarzy?

    widziałem tez publikacje (książki, plakaty) od tych kopi chyba moze dostać
    tantiemy...?

  • 4. Data: 2011-03-09 19:45:00
    Od: Piotr Molski <p...@a...pl>

    On 9 Mar, 14:01, "TheGuru" <t...@w...pl> wrote:

    > widziałem tez publikacje (książki, plakaty) od tych kopi chyba moze dostać
    tantiemy...?

    Ja widze goscia i jego podobizny pierwszy raz. Nic nie mowil o walce o
    tantiemy.
    Glupia akcja z pierwsza publikacja - naczelna z duzego pisma
    zadzwonila i POWIEDZIALA ze wykorzystali jego zdjecie i czy sie
    cieszy ;)

    MZ - nk to Nasza Klasa? Nie wiem, nie zagladam.

    pozdr
    Piotr

  • 5. Data: 2011-03-09 20:15:51
    Od: Piotr Molski <p...@a...pl>

  • 6. Data: 2011-03-10 06:05:56
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    Użytkownik "Piotr Molski" <p...@a...pl> napisał w wiadomości
    i.googlegroups.com...
> [...]

    cieszy ;)

    MZ - nk to Nasza Klasa? Nie wiem, nie zagladam.

    Tak nk to nasza klasa. Tez nie mam nie używam. A zdjęcie też widziałem pierwszy
    raz.

  • 7. Data: 2011-03-10 18:14:37
    Od: mg <a...@p...onet.pl>

    > Gosc jest slawny ale nie za bogaty ;)

    Nie rozumiem o co caly ten szum.

    Jezeli wrzucil fotke do sieci na licencji "CC BY" to nie ma tematu. W
    takim przypadku wspomniany w filmiku telefon z pretensjami do kogos o
    to ze sie nie podzielil pieniedzmi ze sprzedazy jest zenujace.

    Z drugiej strony jezeli jego zdjecie jest wykorzystywane bezprawnie to
    zaraz zaczna spadac z nieba prawnicy, ktorzy wezma jego sprawe za 70%
    wygranej wiec autor i tak swoje zarobi.

    A z trzeciej strony jezeli autor ma rzeczywiscie talent i jest w
    stanie zrobic wiecej prac wzbudzajacych zainteresowanie to ma darmowa
    reklame.

  • 8. Data: 2011-03-10 18:24:27
    Od: mg <a...@p...onet.pl>

    > Nie rozumiem o co caly ten szum.

    PS
    http://www.youtube.com/watch?v=rkRIbUT6u7Q

  • 9. Data: 2011-03-29 19:06:33
    Od: Marek <m...@g...com>

    On 10 Mar, 20:24, mg <a...@p...onet.pl> wrote:

    > PShttp://www.youtube.com/watch?v=rkRIbUT6u7Q

    Gdyby autorem byl Polak, to szumu by nie bylo, aleeee.......Zhyd...nie
    popusci.

  • 10. Data: 2011-03-30 09:18:32
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 29/03/2011 20:06, Marek wrote:

    > Gdyby autorem byl Polak, to szumu by nie bylo, aleeee.......Zhyd...nie
    > popusci.

    Gdyby to była grupa anglojęzyczna, to by problemu nie było, ale na
    polskiej żydowi sie nie przepuści.

    Kamil