  • 1. Data: 2011-03-08 14:18:00
    Temat: Soft do zrobienia kolażu z 80 zdjęć ?
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    Zna ktoś jakiś soft najlepiej niedrogi, który potrafi ułożyć prosty kolaż z
    80 zdjęć. Prosto, elegancko, żadnej wiochy i taniego efekciarstwa.
    Prawie coś jak tabloid ze zdjęciami. Ideałem byłyby podpisy pod zdjęciem
    np. z nazwy pliku... Ręcznie mi sie strasznie nie chce tego robić :)

    Pomoże ktoś ?
    Roger

    --
    Marcin 'Roger' Pojałowski
    fotografia ślubna: http://www.slubna.net

  • 2. Data: 2011-03-08 14:56:48
    Temat: Re: Soft do zrobienia kolażu z 80 zdjęć ?
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Mar 8, 9:18 am, "Roger from Cracow" <r...@s...pl>
    wrote:
> [...]
    > Prawie coś jak tabloid ze zdjęciami. Ideałem byłyby podpisy pod zdjęciem
    > np. z nazwy pliku...  Ręcznie mi sie strasznie nie chce tego robić :)

    Foto Fusion

  • 3. Data: 2011-03-10 19:17:19
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > Foto Fusion

    Imagemagick

    zyga
    --
    --force --nodeps --all

  • 4. Data: 2011-03-11 13:23:41
    Od: Dawid <m...@n...pl>

    W dniu 2011-03-08 15:18, Roger from Cracow pisze:
> [...]
    > Prawie coś jak tabloid ze zdjęciami. Ideałem byłyby podpisy pod zdjęciem
    > np. z nazwy pliku... Ręcznie mi sie strasznie nie chce tego robić :)

    http://www.softplex.pl/program/photoscape/
    W j.polskim, łatwy i przyjemny programik.