    From: "marke89" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Układy analogowe - zadanie
    Date: Mon, 07 Feb 2011 12:34:28 +0100
    Sender: n...@n...onet.pl

    Witam
    W załączniku zamieszczam zadanie z którym mam problem.
    Chcę obliczyć Uwy przy zamkniętym kluczu K.

    Link do schematu: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/52b8ef8390
    f59132.html

    Przy zamkniętym kluczu prąd nie popłynie nam przez R3 tylko bezpośrednio na S
    tranzystora T1. Napiecie na S i G wynosi 12V wobec tego napięcie złacza Ugs wynosi
    0V. Wiedząc ten fakt możemy obliczyć prąd Id(znamy Idss podane w danych). Wydaje
    mi się że prąd Id wynosi 4mA. Tranzystory T3 i T2 tworzą lustro prądowe. Teraz
    pojawia się moje pierwsze pytanie czy prąd Ic2 oraz Ic3 są równe prądowi drenu?
    Gdy obliczymy prąd Ic3 to wypadałoby chyba obliczyć pra płynący przez R4 ponieważ
    gdy to obliczymy to znajdziemy prą płynący przez R5 i tym samym obliczymy nasze
    upragnione Uwy.

    Prosze o pomoc jak podejść do tematu?