  • 171. Data: 2009-01-10 11:18:18
    Temat: Re: Uh....! Ale megazoom!
    Od: Bogdan Blaszczak <b...@U...wprost.pl>

    de Fresz pisze:

    > Ekhm, wydawał mi się powszechnie znanym fakt, że cena za część w
    > serwisie absolutnie nie jest równa, czy nawet zbliżona, kosztowi jej
    > wytworzenia. Zgaduję, że takie szkiełko producenta kosztuje z 10-20
    > dolców/ojro. I podejrzewam, że w serwisie Omegi, Rolexa czy innego Tag
    > Heuer to samo szkiełko może kosztować przynajmniej ze 2 razy tyle, co
    > napisałeś ;-)

    Ofkoz, jednak jakby nie patrzeć, te 500 złociszy dla zegareczka na ecie,
    to jest troszke mało. Musieli mocno przyoszczędzić na materiałach.
    Niestety, ale najbardziej budżetowe 'firmowe' zegarki na ETA (Atlantiki,
    Tissoty, Certiny...) zaczynają się gdzieś od poziomu 900-1000zl
    Ja nie chcę przez to powiedzieć, że zakup zegarka Tchibo to błąd. Z całą
    pewnością może być o niebo lepszy niż setki różnego badziewia
    zalegającego nasze sklepy i sklepiki.
    Powiedzmy, że jest wystarczająco dobry, aby zapromować znanego
    dystrybutora kawy, i nie narobić mu wstydu. I wystarczająco słaby, aby
    jedna z wcześniej wymienionych firm nadała mu swoje logo.

    ps. Mówiąc ETA, cały czas mam na myśli mechaniczny werk. ETA produkuje
    również kwarcowe bebechy (zresztą też bardzo dobrej jakości), które
    oczywiście są znacznie tańsze.
    --
    BlaTek
    mail(atob(rot13('LzkuqTIeDTWfLHejnl5wol51nj=='.repla

  • 172. Data: 2009-01-10 12:32:42
    Od: Maciek Brynski <i...@n...pl>

    Bogdan Blaszczak wrote:

    > No jeśli miałbyś nabywać przez internet w Polsce, to warto zaglądać do
    > Dolińskiego. Dostawca pewny, bo wymieniany jako autoryzowany na
    > szwajcarskiej stronie producenta, a jednocześnie często bywają tam
    > zniżki 10-15%
    > http://dolinski.pl/index.php?d=katalog&k_id=273
    > Kiedyś tam było od zarąbania wersji. chyba wszystkie możliwe wersje le
    > locle. Jednak w tej chwili widzę tylko trzy wersje damskie.
    > Ale może to jest taka sytuacja tuż po świętach, po tych wszystkich
    > mikołajach i prezentach mają opróżnione półki.

    Chyba lepiej w UK. Ceny o połowe nizsze.
    Ja swojego Tissota kupilem tu:
    http://www.watchshopuk.com/

    Maciek 'Maverick' Brynski
    imie (at) nazwisko (dot) pl
    http://www.brynski.pl/galeria/

  • 173. Data: 2009-01-10 14:30:56
    Od: Bogdan Blaszczak <b...@U...wprost.pl>

    Maciek Brynski pisze:

    > Chyba lepiej w UK. Ceny o połowe nizsze.
    > Ja swojego Tissota kupilem tu:
    > http://www.watchshopuk.com/

    O połowe to może troche przesada, ale faktycznie, zakup w UK to może być
    dobra opcja. Nie wiem jakie tam sobie koszty dostawy do Polski liczą,
    ale w dzisiejszych czasach to prawie każdy ma jakiegoś znajomego/rodzinę
    w UK, wiec można zlecić zakup na miejscu i przywieźć przy okazji. Dobra
    opcja.

  • 174. Data: 2009-01-10 15:06:04
    Od: _rK_ <podazaj_za_adresem_w_@_stopce.pl>

    In <gju8vo$bbb$1@news.dialog.net.pl> Bogdan Blaszczak wrote:
    > z/svc pisze:

    > Mechanizm z naciągiem automatycznym... na jakość: http://www.17jewel.
    > com/two.html

    A teb z prawej?:
    http://www.youtube.com/watch?v=sVciFi3iAlg
    Ciekawie czy sa podrobki.

    --
    [rK] http://robertkresa.com

  • 175. Data: 2009-01-10 15:20:57
    Od: Bogdan Blaszczak <b...@U...wprost.pl>

    Bogdan Blaszczak pisze:

> [...]
    > ale w dzisiejszych czasach to prawie każdy ma jakiegoś znajomego/rodzinę
    > w UK, wiec można zlecić zakup na miejscu i przywieźć przy okazji. Dobra

    Ale trzeba jednak dobrze sprawdzić, bo z różnymi modelami może być
    różnie. Tak z ciekawości sobie sprawdziłem, bo nie tak dawno kupowałem
    dla kobiety takiego przyjemnego błękitnego Timexa kwarcowego za 200zł z
    kawałkiem:
    http://www.timex24.pl/index.php?action=produkt&id=22
    73&rdir=sk&lkst=64252
    Ten sam model w UK:
    http://www.watchshopuk.com/ladies-timex-elegant-squa
    re-watch-t2m830-p99928612.html
    Jakby nie liczyć, na kalkulatorze, czy na liczydle, wychodzi mi że
    zaplaciłbym ponad 300zł + jakieś koszty przesyłki
    Czyli w tym przypadku, różnica w cenie na niekorzyść dla UK.

  • 176. Data: 2009-01-10 15:24:08
    Od: Maciek Brynski <i...@n...pl>

    Bogdan Blaszczak wrote:

> [...]
    > ale w dzisiejszych czasach to prawie każdy ma jakiegoś znajomego/rodzinę
    > w UK, wiec można zlecić zakup na miejscu i przywieźć przy okazji. Dobra

    Jakies 15 funtow. Przy cenach o ktorych rozmawiamy, koszt jest pomijalny.
    Najfajniejsze jest to, ze od zamowienia do dostawy w moim przypadku minely 4
    dni robocze (zamowienie w sobote, dostawa w srode). Szybciej niz niekiedy
    Poczta Polska :)

    Maciek 'Maverick' Brynski
    imie (at) nazwisko (dot) pl
    http://www.brynski.pl/galeria/

  • 177. Data: 2009-01-10 15:42:49
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Maciek Brynski rzecze:

> [...]
    > dni robocze (zamowienie w sobote, dostawa w srode). Szybciej niz niekiedy

    Ja zamawiałem pasek w Timefactors, doszedł zwykła pocztą (8 zł za przesyłkę)
    w 4 dni.

  • 178. Data: 2009-01-10 15:44:21
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Bogdan Blaszczak rzecze:

    > Ofkoz, jednak jakby nie patrzeć, te 500 złociszy dla zegareczka na ecie,
    > to jest troszke mało.

    Więcej jednak:

    http://www.tchibo.pl/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/S
    tore/pl/-/PLN/TdPlDisplayProductInformation-Start;si
    d=TiRNHgPYbZdNH0rtBmdHegBGHo8vcbTv2b4=?ProductSKU=00
    15716

    Ale zegarek bardzo ładny, znacznie ładniejszy od wstrętnej Adriatiki.

  • 179. Data: 2009-01-10 15:47:53
    Od: Bogdan Blaszczak <b...@U...wprost.pl>

    Maciek Brynski pisze:

    > Jakies 15 funtow. Przy cenach o ktorych rozmawiamy, koszt jest pomijalny.

    Eee.. to mi wychodzi, że zapłaciłbym jakieś 150zł taniej. W sumie
    parenaście procent. Może jakbym wcześniej pomyślał o tym, to też
    sprowadziłbym sobie z UK. Ale z drugiej strony, pogadałem sobie z
    zegarmistrzem (towar odbierałem osobiście w zakładzie), po półrocznym
    dotarciu zrobi mi darmową korektę na vibrografie. Książkę która jest w
    pakiecie mam po polsku, zamiast po angielsku (a ja wolę po polsku). Niby
    takie drobiazgi, ale zawsze :)

    BlaTek

  • 180. Data: 2009-01-10 16:21:28
    Od: Bogdan Blaszczak <b...@U...wprost.pl>

    Mateusz Ludwin pisze:
> [...]
    tore/pl/-/PLN/TdPlDisplayProductInformation-Start;si
    d=TiRNHgPYbZdNH0rtBmdHegBGHo8vcbTv2b4=?ProductSKU=00

    No, tu już cena bardziej realistyczna. Na zdjęciu nawet przyjemne
    wrażenie robi. Ale i tak wolałbym najpierw na żywo obejrzeć..