  • 71. Data: 2014-08-12 20:35:12
    Temat: Re: Ubezpieczenie SZYB UWAGA!!!!
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-08-12 19:51, John Kołalsky wrote:

    > A nie, bo wystarczyłoby za te miejsca płacić zamiast za oc

    Znaczy co - strefa płatnego parkowania w całym kraju? I to bez
    abonamentów dla mieszkańców? Myślisz że Tusk ma zbyt wysokie poparcie
    społeczne, że chcesz go w to ubrać?

    Dla wyjaśnienia - nie jestem przeciwnikiem mozliwosci posiadania pojazdu
    bez OC - napisałem jak w miarę prosto egzekwować, żeby stał a nie
    jeździł. Tylko napisałem, że takie rozwiązanie ma tez wady.

  • 72. Data: 2014-08-12 23:11:30
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > To się nie powtarzaj:P

    O wszystkim co napisałes - była dyskusja w poprzednim wątku, wiec nie mam
    zamiaru się powtarzac.

  • 73. Data: 2014-08-13 08:51:59
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Shrek" <...@w...pl>

    > Znaczy co - strefa płatnego parkowania w całym kraju?

    Skoro Ty nie chcesz tego finansować to pozostaje by każdy płacił za siebie.

    > I to bez abonamentów dla mieszkańców?

    A odliczają mi od podatku jak parkuję na swojej posesji albo w swoim garażu
    ?

    > Myślisz że Tusk ma zbyt wysokie poparcie społeczne, że chcesz go w to
    > ubrać?

    Myślę, że parkowanie wraka kosztuje tyle samo ile ubezpieczonego samochodu.

    > Dla wyjaśnienia - nie jestem przeciwnikiem mozliwosci posiadania pojazdu
    > bez OC - napisałem jak w miarę prosto egzekwować, żeby stał a nie jeździł.
    > Tylko napisałem, że takie rozwiązanie ma tez wady.

    Stał a nie jeździł ? Bo nie ma OC ? No to ja teraz pukam się w czoło. OC
    jest ubezpieczeniem kierowcy a nie samochodu.

  • 74. Data: 2014-08-13 08:57:24
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-08-13 08:51, John Kołalsky wrote:

    > Skoro Ty nie chcesz tego finansować to pozostaje by każdy płacił za siebie.

    Średnio. To ja dziękuję za takie ułatwienia:)

    > A odliczają mi od podatku jak parkuję na swojej posesji albo w swoim
    > garażu ?

    Nie. I co z tego?

    > Myślę, że parkowanie wraka kosztuje tyle samo ile ubezpieczonego samochodu.

    Dla parkującego będzie to różnica składki OC.

    Przypisanym do samochodu, nie kierowcy.

    Shrek.

  • 75. Data: 2014-08-13 10:30:57
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Shrek" <...@w...pl>

    > Średnio. To ja dziękuję za takie ułatwienia:)

    Ale chyba rozumiesz, że tak czy siak, za te miejsca płacimy i nie jest to w
    OC.

    > Nie. I co z tego?

    To, że akurat mieszkańcy mogą płacić za parkowania swoich "bolidów" o ile
    już nie płacą w podatkach.

    > Dla parkującego będzie to różnica składki OC.

    No i właśnie to jest z d..y. Czemu właściciel wraka ma płacić za niego OC
    jak ono nie finansuje zajmowanego przez niego miejsca parkingowego.

    > Przypisanym do samochodu, nie kierowcy.

    Tak czy siak, OC nie finansuje miejsc parkingowych.

  • 76. Data: 2014-08-13 11:35:23
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-08-13 10:30, John Kołalsky wrote:

    > Ale chyba rozumiesz, że tak czy siak, za te miejsca płacimy i nie jest
    > to w OC.

    Ale rozumiesz, że miejsc jest tyle samo, a jak nie będziesz musiał
    płacić oc to nie masz motywacji do złomowania grata?

    > Tak czy siak, OC nie finansuje miejsc parkingowych.

    Oczywiście, że nie - tylko powoduje, że mniej jest chętnych na to
    deficytowe dobro. Mam nadzieję, że teraz rozumiesz.

    Shrek.

  • 77. Data: 2014-08-13 11:38:40
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Shrek" <...@w...pl>

    > Ale rozumiesz, że miejsc jest tyle samo, a jak nie będziesz musiał płacić
    > oc to nie masz motywacji do złomowania grata?

    Co Cię obchodzi czyjś grat ?! Zajmij się płaceniem za swoje miejsce
    parkingowe.

    > Oczywiście, że nie - tylko powoduje, że mniej jest chętnych na to
    > deficytowe dobro. Mam nadzieję, że teraz rozumiesz.

    Jak wyżej

  • 78. Data: 2014-08-13 12:01:56
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-08-13 11:38, John Kołalsky wrote:

    > Co Cię obchodzi czyjś grat ?! Zajmij się płaceniem za swoje miejsce
    > parkingowe.

    Tym, że w łańcuchu pokarmowym w miejskiej dżungli żre to samo co mój i
    twój samochód.

    Shrek.

  • 79. Data: 2014-08-13 16:51:16
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 13 Aug 2014, Shrek wrote:

    > Tym, że w łańcuchu pokarmowym w miejskiej dżungli żre to samo co mój i twój
    > samochód.

    Znaczy Johnowi "się należy", Tobie "się należy", a tamtemu "się nie
    należy". Bo podzieliłeś na "lepszych" i gorszych", TUP.
    Taka "sprawiedliwość społeczna" ;>

    pzdr, Gotfryd

  • 80. Data: 2014-08-13 20:59:43
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-08-13 16:51, Gotfryd Smolik news wrote:

    > Znaczy Johnowi "się należy", Tobie "się należy", a tamtemu "się nie
    > należy". Bo podzieliłeś na "lepszych" i gorszych", TUP.
    > Taka "sprawiedliwość społeczna" ;>

    Dokładnie tak. Jestem samolubem, dbam o siebie, i dla mnie wadą jest jak
    na miejscach parkingowych będą stały nieużywane złomy. Co niepoprawny
    politycznie jestem czy co? Prawdę mówię i tyle.

    Shrek.