    From: Artur Dębski <a...@a...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: USB over IP
    Date: Thu, 9 Aug 2012 06:08:52 -0700 (PDT)

    Polećcie mi proszę sprawdzone rozwiązanie USB przez IP.

    Maszyna wirtualna - Windows 2008 R2 x64 powinna korzystać
    z urządzenia USB wpiętego do LAN a konkretnie modemu GSM do wysyłania
    SMS.

    Przeszukując sieć widzę parę urządzeń lecz nie mam pewności co do
    ich prawidłowego działania pod 64 bitowym systemem Windows 2008 R2
    Może ktos przerabiał podobne rozwiązanie i zechce podzielić się
    swoimi spostrzeżeniami co do konkretnego modelu urządzenia USB over IP?

    Tu urzadzenia wygladają nieźle ale dość drogie i trudne do kupienia w Polsce:
    http://www.digi.com/products/usb/anywhereusb#models

    Tu inne lecz mam niejszą pewność co do ich poprawnego
    działania w w/w konfiguracji:
    http://www.welland.com.tw/html/usbip/204.html
    http://gadzetomania.pl/2009/02/28/podlacz-urzadzenia
    -usb-do-swojej-domowej-sieci