  • Data: 2012-08-10 10:11:24
    Temat: Re: USB over IP
    Od: Artur Dębski <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Nie wiem na czym masz postawiony serwer Win2008 (chodzi mi o platforme do
    >wirtualizacji), ale sprobuj poszukac opcji mapowania USB do maszyny wirtualne
    >(jezeli dobrze pamietam na ESX 4.1 to juz dzialalo). Wowczas SMSy powinny dawac >sie
    wysylac normalnymi komendami Hayes'a.

    Dzięki ale z tego co sie dowiedziałem srodowisko wirtualizacji w miejscu gdzie
    ma byc postawiony serwer Windows 2008 R2 x64 jest dość rozbudowane i otrzymałem
    informację że raczej nie mozliwe jest przypisanie fizycznego USB do maszyny
    wirtualnej gdyż maszyna ta może z biegiem czasu sama pojawiac się na innych
    fizycznych maszynach stąd raczej nie powinno być sztywnego przypisania
    hardwareowego USB to tej maszyny wirtualnej gdzyż wymagałoby to ciągłego przepinania
    modemu USB na kolejne hosty.

    Artur Dębski
    http://blogit.one.pl
    http://www.amt.pl