  • Data: 2012-08-10 09:42:09
    Temat: Re: USB over IP
    Od: "Artur" <n...@s...pls> szukaj wiadomości tego autora

    "Artur Dębski" <a...@a...pl> wrote in message
    news:410a46f1-ddee-4fa5-a2a5-c7d9169abb77@googlegrou
    ps.com...
    Polećcie mi proszę sprawdzone rozwiązanie USB przez IP.

    > Maszyna wirtualna - Windows 2008 R2 x64 powinna korzystać
    > z urządzenia USB wpiętego do LAN a konkretnie modemu GSM do wysyłania
    > SMS.

    Nie wiem na czym masz postawiony serwer Win2008 (chodzi mi o platforme do
    wirtualizacji), ale sprobuj poszukac opcji mapowania USB do maszyny
    wirtualnej (jezeli dobrze pamietam na ESX 4.1 to juz dzialalo). Wowczas SMSy
    powinny dawac sie wysylac normalnymi komendami Hayes'a.