  • 21. Data: 2024-07-12 11:02:24
    Temat: Re: USB -> jack
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 12 Jul 2024 02:06:17 +0200, w
    <5...@4...com>, "r...@k...pl"
    <r...@k...pl> napisał(-a):

    > Thu, 11 Jul 2024 21:31:42 +0200, w
    > <hfqfrhchzrsr$.1xvi7iao4312d$.dlg@40tude.net>, "J.F"
    > <j...@p...onet.pl> napisał(-a):
    >
    > > On Tue, 09 Jul 2024 22:21:30 +0200, r...@k...pl wrote:
    > > > https://www.temu.com/pl/3-5mm-black-car-aux-audio-ca
    ble-to-usb-audio-cable-car-electronics-for-play-musi
    c-car-audio-cable-usb-headphone-converter-g-60109953
    6535524.html

    https://www.youtube.com/watch?v=2PuV8puOKaU

  • 22. Data: 2024-07-12 11:40:21
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 12.07.2024 o 10:55, r...@k...pl pisze:
    > :D
    > Przecież tam nie ma żadnej elektroniki, która umożliwiłaby obsługę sysemu
    > plików.

    Dlaczego zakładasz, że tam nie ma elektroniki?

    Robert

  • 23. Data: 2024-07-12 11:49:01
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 12 Jul 2024 11:02:24 +0200, r...@k...pl wrote:
> [...]
    > <5...@4...com>, "r...@k...pl"

    ble-to-usb-audio-cable-car-electronics-for-play-musi
    c-car-audio-cable-usb-headphone-converter-g-60109953

    I to jest pewnie to, co dostajesz za te 7 czy nawet 2 zl.

    Tylko on absolutnie nie wyjaśnia, do czego miałoby to służyć :-)

    J.

  • 24. Data: 2024-07-12 11:52:20
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 12 Jul 2024 11:00:14 +0200, r...@k...pl wrote:

    > Dalej jesteś ślepy/głuchy -- obejrzyj do końca.

    No tak :-P

    Ale po cos te chinole przeciez to robią.
    Tylu naiwnych ? A to przeciez może pójśc w miliony..

    J.

  • 25. Data: 2024-07-12 12:00:16
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 12 Jul 2024 10:55:37 +0200, r...@k...pl wrote:
    > Fri, 12 Jul 2024 01:02:41 -0500, w <v6qgu2$nei$1@news.chmurka.net>, ptoki

    > :D
    > Przecież tam nie ma żadnej elektroniki, która umożliwiłaby obsługę sysemu
    > plików.

    W tym co dałes miejsca mało, ale są inne, nieco większe.
    A nawet i w tych mniejszych wtyczkach ... elektronika coraz mniejsza.

    Wykluczyc nie można, tylko ... czy w samochodzie znajdzie się
    zasilanie w zlączy AUX? Pierwsze słyszę, ale może wymyslili jakis
    standard.

    Podobnie ktos mógl wpaść na pomysł, zeby złącze USB zrobic na jacku
    3.5mm 4-ro stykowym. Ale czy wpadł? Chyba nie.

    > Jakiego grajka jak tam jest pendrive :D :D

    Grajek może być zalany w tym gniezdzie USB na kabelku.

    > Dlaczego do moich postów często przyczepiają się kompletni ignorancji nie
    > rozumiejący działania takiej elektroniki na poziomie podstawowym?

    A czemu sam nie rozumiesz?

    > 1. To jest pendrive, a nie mp3.

    A odpowiedni odtwarzacz plików moglby być schowany w kabelku.

    > 2. Nawet gdyby to był mp3player, to taki player nic nie wysyła do USB, najwyżej
    > na wyjście audio.

    pomysły słuchawek na gniezdzie USB się zdarzały, ale chyba nie w
    takich małych playerkach.

    > 3. Nawet gdyby był jakiś mp3player, który wysyła audio po USB, to jest to
    > rozwiązanie absurdalne, to łatwiej połączyć przez jack in-out.

    Zdecydowanie tak.

    J.

  • 26. Data: 2024-07-12 12:09:44
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 12 Jul 2024 01:09:33 -0500, ptoki wrote:

    > Mysle ze tak.
    > Mam po poprzednim wlascicielu grajka mp3->fm.
    > Tam nie ma nawet jak nastepnej piosenki przelaczyc. Wsiadasz i gra
    > pierwsza w katalogu bo po wylaczeniu zasilania zapomina gdzie skonczyl.
    > I jezdzisz zawsze jak w dniu swistaka. Za kazdym razem ta sama piosenka.
    >
    > Nie dziwota ze poprzednik zostawil to cudo w aucie.

    Nie dziwota.

    > Ale ma wyswietlacz oled na ktorym widac czestotliwosc.

    Sa podobne lepsze - zapamiętują utwór, mają sterowanie, mają pilota,
    wyswietlają utwory ... Albo mają Bluetootha i odtwarzasz sobie z
    telefonu ...

    > Ten kabelek to pewnie jeszcze tansza wariacja na temat grajkow mp3.

    Bez zasilania z radia nie zadziała.

    A jak ktos dodał zasilanie do gniazda ... może coś więcej dodał ?

    > Ma usb i tf.
    >
    > https://www.ebay.ca/itm/386203749525
    >
    > ale loda nie robi.

    Ale czy ma zasilanie na AUX, ewentualnie interfejs USB na tym AUX ?
    Pewnie nie, bo po co - ma dwa gniazda USB i BT ...

    J.

  • 27. Data: 2024-07-12 18:46:00
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 12 Jul 2024 11:40:21 +0200, w <v6qtm6$1uq$1@news.chmurka.net>, Robert
    Wańkowski <r...@w...pl> napisał(-a):

    > Dlaczego zakładasz, że tam nie ma elektroniki?

    1. Bo jest za małe.
    2. Bo skąd miałoby zasilanie?

  • 28. Data: 2024-07-12 18:47:49
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 12 Jul 2024 12:00:16 +0200, w
    <8zs1nv2eh0xm.15obdeac4e2xp$.dlg@40tude.net>, "J.F"
    <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > A czemu sam nie rozumiesz?

    Właśnie nie rozumiem skąd ci ignoranci?

    > A odpowiedni odtwarzacz plików moglby być schowany w kabelku.

    A zasilanie miałby z 4 liter?

    > pomysły słuchawek na gniezdzie USB się zdarzały, ale chyba nie w
    > takich małych playerkach.

    Gdzie tu widzisz USB-C??

  • 29. Data: 2024-07-12 20:19:07
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 12 Jul 2024 18:47:49 +0200, r...@k...pl wrote:
    > Fri, 12 Jul 2024 12:00:16 +0200, w
    > <8zs1nv2eh0xm.15obdeac4e2xp$.dlg@40tude.net>, "J.F"

    > Właśnie nie rozumiem skąd ci ignoranci?

    > A zasilanie miałby z 4 liter?

    ma 4 styki na AUX.
    Tylko jakie radio daje tam jakies solidniejsze zasilanie ?

    > Gdzie tu widzisz USB-C??

    niestandardowo można zrobić i na starym USB.

    A troche bardziej standardowo - zwykly kabelek USB-USBC,
    a w tym chinskim schowany DAC. Zasilanie z USB-C, np z telefonu.

    Tylko po cholerę ten przewtycznik - lepiej zrobic USBC-jack.

    no i jeszcze jest taka kombinacja
    https://youtu.be/lU_bGlvBAmg

    Ale gdzie tu sens? kabel jack-jack za drogi?

    Tym niemniej, jak widać - ktos wymyślił standard audio na USB 2.0 :-)

    Zaraz ... ten ipod powinien miec normalne złacze USB do transmisji
    danych. To może tam nie ma analogowego audio, tylko cyfrowe?

    J.

  • 30. Data: 2024-07-12 20:21:50
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 12 Jul 2024 18:46:00 +0200, r...@k...pl wrote:

    > 1. Bo jest za małe.

    Eee, elektronika coraz mniejsza.

    > 2. Bo skąd miałoby zasilanie?

    Z czwartego styku jacka.
    Tylko jakie radio wystawia zasilanie na aux?

    J.