  • 1. Data: 2009-07-14 10:20:38
    Temat: No i po Mobylandzie......
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Aero zaplacilo za caly Mobyland polowe ceny jaka Mobyland wywalil na
    czestotliwosci interes zycia :)

    Czekamy wiec na Aero iz ruszy z kopyta

  • 2. Data: 2009-07-14 12:15:13
    Temat: Re: No i po Mobylandzie......
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości
    > Aero zaplacilo za caly Mobyland polowe ceny jaka Mobyland
    > wywalil na czestotliwosci interes zycia :)
    > Czekamy wiec na Aero iz ruszy z kopyta

    Czekaj czekaj, bo to nie musi byc takie proste jak sie wydaje.

    Zaplacil, ma zaplacic, czy zaplacil pierwsza rate ?
    A jak zaplacil, to z kapitalu zalozycielskiego czy z kredytu ?

    Bo jesli wlasciciel sprzedal udzialy za wiecej niz oni wplacil
    kapitalu zalozycielskiego, to interes jest.

    J.

  • 3. Data: 2009-07-15 17:32:48
    Od: k...@o...pl

    > Aero zaplacilo za caly Mobyland  polowe ceny jaka Mobyland wywalil na
    > czestotliwosci interes zycia :)
    >

    > Czekamy wiec na Aero iz ruszy z kopyta
    Żeby się wywiązać z umowy muszą do końca sierpnia odpalić minimum jedną stację.
    I nie ważne jak się będzie sieć nazywała i czyja będzie. Ja im życzę żeby
    zbudowali i odpalili.

  • 4. Data: 2009-07-16 07:02:20
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    k...@o...pl pisze:

    > Żeby się wywiązać z umowy muszą do końca sierpnia odpalić minimum jedną stację.
    > I nie ważne jak się będzie sieć nazywała i czyja będzie. Ja im życzę żeby
    > zbudowali i odpalili.

    Nie musza ...