  • 11. Data: 2009-07-20 19:17:26
    Temat: Re: UMTS na szlakach kolejowych
    Od: "jazdzig" <j...@w...pl>

    Jan Strybyszewski wrote:

    > Klopoty z czytaniem ? Jesli ma byc play to ma byc play a nie roaming.
    >
    > W tych wszystkich miejsach normalne komorki play dzialaja nie dziala
    > za to Playonline

    Przeczytaj jeszcze raz, uważnie, ze zrozumieniem, wykres i jego opis.

    Przyjechałem z Argetyny, moja słabo znać język polska, więc czytam ta wykres
    i z tego wykjres wynika, że są odcinki na badanym szlaku, kiedy użytkownik
    Play nie ma połaczenia ze swoją siecią.

    Zatem albo nie umiecie robić wykresów, albo użytkownik sieci play nie ma
    niekiedy połączenia ze swoją siecią.

    --
    jazdzig
    (wysyłając do mnie email, usuń wszystkie o z adresu)