  • 71. Data: 2016-08-09 17:07:16
    Temat: Re: UKE odpowiada na oytsnia dot. rej. sim
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2016-08-09 o 15:24, masti pisze:

    > i na pewno unikniesz ewakuacji dlatego, że nawalony imprezowicz
    > zadzwonił z własnego stacjonarnego.

    Nie musi być nawalony, mój brat z 10-12 lat temu miał z kolegami sprawę
    najpierw na policji, potem w kolegium do spraw wykroczeń.
    Było ich 3-4 kolegów jeden podebrał pod nieuwagę telefon drugiemu i
    zadzwonił, że w ich szkole podłożono bombę, a oni akurat mieli jakiś tam
    sprawdzian. Szkołę ewakuowano, a po kilkunastu dniach do rodziców,
    właściciela, niezarejestrowanego prepaida zapukała policja. Doszli do
    właściciela po przychodzących i wychodzących rozmowach z innych numerów,
    potem było szukanie i przesłuchania, który faktycznie zadzwonił.
    Dziś przy rejestracji prepaid, jedyne co, to szybciej ustaliliby
    właściciela numeru, tylko że jak to będzie słup, to może być już za
    późno. Palantów, co sobie robią jaja z podkładaniem bomb, prędzej czy
    później znajdą, faktycznych zamachowców już niekoniecznie.
    Natomiast rejestracja prepaid mocno utrudnia życie normalnym ludziom.

  • 72. Data: 2016-08-09 17:55:44
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 9 sierpnia 2016 17:07:25 UTC+2 użytkownik nadir napisał:

    > Natomiast rejestracja prepaid mocno utrudnia życie normalnym ludziom.
    Rozwiń co to za mocne utrudnienia.
    Nigdy prepaida nie miałem to i nie wiem ale tak sobie myślę że jedyne utrudnienie to
    sama rejestracja. Fakt że trzeba podejść do salonu z dowodem i podpisać papier. Ale i
    thttp://www.t-mobile.pl/r/repo1/tm/documents/doc_000
    08/D_003_0012846.pdfak trzeba gdzieś podejść żeby starter kupić to teraz najwygodniej
    do salonu bo od rzazu zarejestrują. Karta rejstracyjna jakaś skomplikowana nie jest
    http://www.t-mobile.pl/r/repo1/tm/documents/doc_0000
    8/D_003_0012846.pdf
    Później nawet jak prepaida innego operatora zechcesz to przenosisz numer i
    formalności załatwia nowy operator kurier.
    Jakieś inne utrudnienia?

  • 73. Data: 2016-08-09 19:30:13
    Od: masti <g...@t...hell>

    Kris wrote:

    > Rozwiń co to za mocne utrudnienia.
    > Nigdy prepaida nie miałem to i nie wiem ale tak sobie myślę że jedyne utrudnienie
    to sama rejestracja. Fakt że trzeba podejść do salonu z dowodem i podpisać papier.

    i po co im ta informacja?

> [...]
    > Później nawet jak prepaida innego operatora zechcesz to przenosisz numer i
    formalności załatwia nowy operator kurier.

    prepaida uzywam wyłącznie wtedy gdy potrzebuję numeru okreowego, który
    potem i tak wyrzucam. więc to żadna zaleta

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 74. Data: 2016-08-09 19:40:12
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 9 sierpnia 2016 19:30:14 UTC+2 użytkownik masti napisał:
    to sama rejestracja. Fakt że trzeba podejść do salonu z dowodem i podpisać papier.

    > i po co im ta informacja?
    Bo muszą te dane mieć?
    Ale o tych mocne utrudnieniach pogadajmy- wymienisz jakie?

    > prepaida uzywam wyłącznie wtedy gdy potrzebuję numeru okreowego, który
    > potem i tak wyrzucam. więc to żadna zaleta
    Nie ma zakazu wyrzucania zarejestrowanych prepaidów wiec to żaden argument.

  • 75. Data: 2016-08-09 20:45:03
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2016-08-09 o 17:55, Kris pisze:

    > Rozwiń co to za mocne utrudnienia.

    Parę lat temu miałem taką sytuację, że byłem gdzieś na wyjeździe i moja
    macierzysta sieć nie miała zasięgu w okolicy ale za to dział Plus i Era,
    kupiłem gdzieś w kiosku prepaida działającej sieci i od "strzału"
    wszystko działało, mogłem się wszędzie dodzwonić i kartę po tygodniu
    wyrzucić.
    Innym razem potrzebowałem na już dostęp do internetu, który na normalnie
    używanym numerze miałem koszmarnie drogi, kupiłem więc prepaida z jakimś
    tam pakietem, przestał być potrzebny to wywaliłem.
    Dziś muszę najpierw wypełnić papiery oraz przeczytać umowy i załączniki
    wtedy dopiero włączą mi numer.
    Gdy sprzedawałem mieszkanie czy samochód też wolałem podać w ogłoszeniu
    numer z prepaida niż ten którego normalnie używam.

  • 76. Data: 2016-08-09 20:47:37
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2016-08-09 o 19:40, Kris pisze:

    > Nie ma zakazu wyrzucania zarejestrowanych prepaidów wiec to żaden argument.

    I jak wyrzucisz tego zarejestrowanego prepaida, karty nie zniszczysz i
    ktoś sobie go gdzieś uruchomi, to na kogo naślą AT w razie draki?

  • 77. Data: 2016-08-09 20:50:02
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2016-08-09 o 20:47, nadir pisze:

    > I jak wyrzucisz tego zarejestrowanego prepaida, karty nie zniszczysz i
    > ktoś sobie go gdzieś uruchomi, to na kogo naślą AT w razie draki?

    W ogóle operatorzy przewidzieli coś takiego jak wyrejestrowanie
    prepaida? Pytam bo nie wiem.

  • 78. Data: 2016-08-09 21:33:19
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 09-08-16 o 17:07, nadir pisze:

    > Nie musi być nawalony, mój brat z 10-12 lat temu miał z kolegami sprawę
    > najpierw na policji, potem w kolegium do spraw wykroczeń.

    Kolegia do spraw wykroczeń zlikwidowano w okolicy 1997 roku wraz z nowym
    kodeksem.

> [...]
    > późno. Palantów, co sobie robią jaja z podkładaniem bomb, prędzej czy
    > później znajdą, faktycznych zamachowców już niekoniecznie.

    A znasz faktycznego zamachowca, który przed wysadzeniem bomby informuje
    o zamiarze?

    > Natomiast rejestracja prepaid mocno utrudnia życie normalnym ludziom.

    W jakim sensie? Chodzi Ci o tę jednorazową obecność u operatora?

  • 79. Data: 2016-08-09 21:42:06
    Od: masti <g...@t...hell>

    Robert Tomasik wrote:

    > W jakim sensie? Chodzi Ci o tę jednorazową obecność u operatora?

    zamontowałeś już w sypialni kamerę z monitorem u prokuratora i
    proboszcza?

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 80. Data: 2016-08-09 21:56:02
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 09-08-16 o 20:45, nadir pisze:

> [...]
    > Gdy sprzedawałem mieszkanie czy samochód też wolałem podać w ogłoszeniu
    > numer z prepaida niż ten którego normalnie używam.

    Jakież to umowy inne, niż poprzednio musisz przeczytać? Kupisz prepaid,
    wykorzystasz, wywalisz.