  • 61. Data: 2021-10-21 13:57:47
    Temat: Re: UE robi z nas biedaków. A klakiery przyklaskują...
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 21 Oct 2021 12:48:11 +0200, w <6171456d$0$542$65785112@news.neostrada.pl>,
    _Master_ <M...@...pl> napisał(-a):

    > I taki typo pisze w netach i domaga się jeszcze linków
    > Może jeszcze z Onetu? ;-)

    Skoro podpierasz się zdaniem medyków, to przytocz -- bo ludzie pomyślą, żeś
    głupek.

  • 62. Data: 2021-10-21 13:58:54
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 21 Oct 2021 11:48:34 +0200, w <61713774$0$509$65785112@news.neostrada.pl>,
    _Master_ <M...@...pl> napisał(-a):

    > Podatek obrotowy TAK czy NIE?
    >
    > System progresywny czy liniowy?
    >
    > Scentralizowana służba zdrowia Tak czy NIE?
    >
    > Minimalna pensja TAK czy NIE?
    >
    > Bon oświatowy TAK czy NIE?
    >
    > Gwarantowany dochód osobisty TAK czy NIE?
    >
    > Odpowiesz na KONKRETY?

    Cała Konfa -- puste hasełka dla dzieci bez konkretów. Sio, sio!

  • 63. Data: 2021-10-21 14:07:31
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 21-10-2021 o 13:58, r...@k...pl pisze:

    > Cała Konfa -- puste hasełka dla dzieci bez konkretów. Sio, sio!

    Po prostu go do kibla, a nie mu odpowiadać i wyciągać innym.

  • 64. Data: 2021-10-21 14:12:12
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello _Master_,

    Thursday, October 21, 2021, 11:12:15 AM, you wrote:

    > Ile masz lat aby nie wiedzieć że współczesna medycyna orzekła że w łonie
    > matki jest człowiek posiadający wszystkie cechy i prawa.

    Medycyna nie orzeka o prawach. O tym, że jest to człowiek orzekła
    ideologia a nie nauka. Pomimo tego, że jestem pro-life i aborcję
    uznaję za zło, nie dam sobie wmówić, że morula czy gastrula jest
    człowiekiem.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 65. Data: 2021-10-21 14:51:32
    Od: K <n...@e...com>

    On 21/10/2021 10:06, _Master_ wrote:

    > Łukaszenka może tam wysłać czołgi żeby zrobić
    > wyrwę. Pomyślałeś o tym?

    To jest wlasnie efekt przedawkowania PiSu i Konfedereacji

    > Czy o tym pomyślał Napieralski?
    > Następnym razem będzie się domagał Wifi dla imigrantów? ;-)
    > I dlaczego zadaje w ogóle takie pytania? Niech powie że jest przeciwko
    > budowaniu zapory.

    Nie wiemy o czym pomyslal dokladnie Napieralski. Najlepiej byloby gdyby
    posel Kofederacji z twojego miasta zadal mu to pytanie osobiscie i
    podzielil sie z nami wszystkimi odpowiedzia. Natomiast normalny czlowiek
    moglby to wlasnie zinterpretowac w ten sposob, ze do celow
    telekomunikacyjnych, a wyznawca PiS/Konfederacji bedzie w tym widzial
    spisek LPG+ i TSUE.

  • 66. Data: 2021-10-21 20:44:06
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    On 21.10.2021 07:27, heby wrote:

    > Tak, oba te końce są dokładnie takim samym debilizmem z dokładnością do
    > nieistotnych detali.

    to jakie jest według ciebie idealne podejście do gospodarki? jak ty to
    sobie wyobrażasz?

    > Problemem jest to, że Konfederacja, podobnie jak Komuna, posiada
    > wyłącznie rozwiązania bedące czystą ideologią, bez śladu racjonalizmu w
    > myśleniu.

    myślę, że nie mogą głośno powiedzieć co chcą zrobić, bo obróciłoby się
    to przeciwko nim.
    np. spróbuj powiedzieć że likwidujesz 500+ czy że będzie opłata za
    wizytę u lekarza będzie płatna, choćby minimalnie

    Lukasz

  • 67. Data: 2021-10-21 20:47:01
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    On 21.10.2021 08:34, r...@k...pl wrote:

    > Hahahha

    właściwie wycofuję to - faktycznie budżety pozostałych partii szybciej
    się zepną, wystarczy "drukować" w nieskończoność, przecież nikt na tym
    nie traci, co nie? ;)

    Lukasz

  • 68. Data: 2021-10-23 10:04:24
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 21.10.2021 o 13:14, heby pisze:

    > Oczywiście. Dal ci przykład. Widzę na mównicy Brauna, który jest liderem
    > antyszczepionkowych debilizmów. Skoro taki koleś jest twarzą
    > Kofederacji, to oznacza że poglądy Konfederacji są biegunowo odległe od
    > mich w kwestii bezpieczeństwa medycznego a niejaki Barun osobiscie
    > odpowiada na śmierć wielu ludzi rozpowiadajac swoje brednie.

    Eee yyy, to nie jest kwestia szczepionek tylko tego preparatu
    eksperymentalnego który się nazywa szczepionką a który nawet nie pasował
    do definicji szczepionki. Oraz sposobu ograniczania praw obywatelskich.
    Jak dla mnie, gościu ma po prostu rację w tych tematach. Nie mówiąc o
    całym festiwalu głupoty jaki przy okazji wychodzi. No i buty.

    > Inny przykład: Konfederacja uważa, że nikt tak dobre nie nauczy dzieci,
    > jak idiota, na przykład w postaci rodzica uznającego wyższośc swoich
    > poglądów nad czymś tam w szkole. To znowu biegunowo odległe od moich
    > poglądów (czyli wynajmowaniu fachowców, nazywanych *nauczycielami*, z
    > potwierdzoną wiedzą).

    Ale tu nie chodzi o wiedzę a o zakres. Od lat w szkołach uczy się
    wszystkiego ale nie np prowadzenia pojazdów osobistych. Żeby uzyskać
    uprawnienie do prowadzenia pojazdów musisz sobie zrobić kurs poza
    szkołą. Ty uważasz, że to jest normalne, że szkoła nie uczy podstawowej
    umiejętności życiowej? A to właśnie kwestia braku możliwości wyboru
    przez rodziców czego będą uczyły się ich dzieci.

  • 69. Data: 2021-10-23 13:44:57
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 23/10/2021 10:04, ii wrote:
    > Eee yyy, to nie jest kwestia szczepionek tylko tego preparatu
    > eksperymentalnego

    Gówno prawda. Na około Brauna zlecieli się antyszczepionkowcy. Nie tylko
    co od COVID. Ci od Odry też. W zasadzie to głównie ci od Odry, Polio
    itd. To że akurat COVId jest na topie nic nie znaczy. COVID zniknie, a
    Barunopodobne tępaki bedą dalej przekonwyać że szczepionka na <tu wstaw
    cokolwiek>jest złem. To biegunowo odległe od zdrowego rozsądku, w
    dodatku w partii gdzie każdy członek uważa się za racjonalistę, choć
    jest zwykłym idiotą.

    > Jak dla mnie, gościu ma po prostu rację w tych tematach.

    Nie ma. To tylko zwykły miernota który mówi głosem motłochu.

    Konserwatyści to pierwszy szeroki ruch (poza religijnymi) który odrzuca
    matematykę, badania naukowe, logikę na taką skalę i nazywa to
    "recjonalizmem". Nawet komuniści nie byli tak przerażająco głupi, bo
    wiedzieli że w nauce jest sens (zaznaczam, że wiem, kto to był Łysenko).

    > Ale tu nie chodzi o wiedzę a o zakres.

    Zakres nauczania w szkołach jest dobrany na rózne sposoby, ale zazwyczaj
    opiera się o długoletnie doświadczenia zawodowych nauczycieli. W
    przypadku Konfederacji, to tylko zbiorowsko nieuków stwierdziło, że w
    szkole uczy się bzdur (wszak niczego nie kumali) i czas zabrać się za to
    samemu. To brak samokrytyki i dostrzegania, że Konfederaci to głównie
    zbiorowisko miernot. Zaznaczam, że konserwatyści i popierający ich mają
    *wyraźnie* mniejsze IQ, na podstawie badań w USA. Nie jest to powód by
    nazywać ich głupkami, ale korelacja jest i ciężko jej nie dostrzegać [1]
    a nawet drobne rónice w średnim IQ powodują ogromne różnice na końcach
    krzywaj gaussa (a tam znajdują się właśnie osoby które wato w 100% lub
    nie warto kompletnie słuchać).

    > Od lat w szkołach uczy się
    > wszystkiego ale nie np prowadzenia pojazdów osobistych.

    Szkoła nie jest od nauczania wszystkich prowadzenia pojazdów z tej
    prostej przyczyny, że nie każdy go musi i chce mieć, a ilośc uczniów w
    szkole średniej z własnymi samochodami ciagle nie jest istotna. Szkoła
    powinna natomiast uczyć ruchu, bo każdy jest jego uczestnikiem. I to
    robi, nawet nieźle, oberwując zachwoania dzieci pod szkołą.

    Szkoła ma nauczyć ułamków, genetyki, geografi, fizyki, sztuki a jesli to
    dobra szkoła to również całkowania, liczb zespolonych, ogólnej toerii
    względności i powieści Umberto Eco.

    Jeśli oddamy nauczanie rodzicom, nic z tego nie zostanie. Szkoła
    zostanie zasrana religią, w pierwszej kolejności, antyszczepionkocy,
    płaskoziemcy zlecą się natychmiast wrzeszcząć że mają rację. Nigdym
    przenigdy nie oddawaj nauczania w ręce miernot, a już na pewno nie
    konseratywnych idiotów.

    > Żeby uzyskać
    > uprawnienie do prowadzenia pojazdów musisz sobie zrobić kurs poza
    > szkołą. Ty uważasz, że to jest normalne, że szkoła nie uczy podstawowej
    > umiejętności życiowej?

    Nie uczy również robia pierogów. Nie uczy sikania do sedesu z pozycji
    stojącej. Nie uczy oglądania porno. Wszystko to są kluczowe elementy
    zycia każdego obywatela-konserwatysty. Nie uczy. Nic dziwnego. To są
    rzeczy których nauczy ich dom. Nie mają związku z NAUKĄ. Szkoła jest
    miejscem gdzie zdobywa się *wiedzę* a nie umiejętności.

    > A to właśnie kwestia braku możliwości wyboru
    > przez rodziców czego będą uczyły się ich dzieci.

    Ale rodzice to statystycznie idioci. Dlatego *NIE* wolno dawać im do rąk
    sterowania nauką. Inaczej beda uczyć swoje dzieci chlania wódy, boksu,
    robienia tipsów i oszukiwania kontrachentów.

    Pokaż mi jednego rodzia w twoim otoczeniu, który rozumie całkowanie albo
    jest biegły w datowaniu geologicznym. Jesli dostanie to do nauki albo
    walnie się pięściami po mózgu, to co wybierze?

    Ludzie to idioci. Koserwatyci tego nie pojmują, bo sami są iditami,
    tylko tymi, którzy są za głupi na to aby to dostrzec. Nawet komuniści
    nie byli aż tak głupi, a to przeciez jedno i to samo. Smutne.

    [1]
    https://theconversation.com/do-smart-people-tend-to-
    be-more-liberal-yes-but-it-doesnt-mean-all-conservat
    ives-are-stupid-57713

  • 70. Data: 2021-10-23 15:37:31
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 23.10.2021 o 13:44, heby pisze:

> [...]
    > cokolwiek>jest złem. To biegunowo odległe od zdrowego rozsądku, w
    > dodatku w partii gdzie każdy członek uważa się za racjonalistę, choć

    Nie wiem skąd Ty te bzdury wymyślasz. Ale jak mowa o plandemii to Ty się
    lepiej zastanów na jakiej podstawie uważasz, że ktoś mógłby dla Ciebie
    zaszczepić się. Bo ja tak od początku mówię, że zarażamy się nie w
    lesie, na cmentarzu czy na ulicy tylko w pracy. Każdy chyba doświadczył,
    że ktoś go albo on kogoś zaraził katarem po jednym dniu siedzenia razem.
    Zero filozofii. A oni niedawno dopiero do tego wniosku doszli. To jest
    kpina z inteligencji gatunku ludzkiego. I jeszcze nadal nie ma konkretów
    na temat tego jaka jest transmisja, czyli po prostu jak bardzo jest
    groźne przebywanie z chorymi. Przy czym ... nie ma żadnych chorych. Jest
    tylko potencjalna możliwość, że mimo, że zasadniczo nie ma to jednak
    jakiś jeden znajdzie się. Żadne tam szczepionki nie mają z tym nic
    wspólnego włączając w to prosty fakt, że zaszczepiony może być chory i
    tylko nie polegnie a innych będzie zarażał. Więc on to tak czy siak dla
    siebie robi. I przypominam, mowa o preparacie eksperymentalnym. Do 2023
    mają trwać badania na ludziach. Na innych zwierzętach chyba w ogóle
    pominęliśmy. I oczywiście w Polce chyba w ogóle nie istnieje coś takiego
    jak zgłaszanie NOP. A to tylko NOP, prawdziwie negatywne skutki mogą
    przyjść znacznie później niż zaraz po przyjęciu szczepionki. Więc proszę
    mi tu nie pieprzyć o tym jakie to złe rzeczy robi Konfederacja.

    > Nie ma. To tylko zwykły miernota który mówi głosem motłochu.

    Puknij się w główkę. Ten gościu jest mentalnie niezależny od większości
    ludzi. Np większość jak ma zakładać maseczki to podkula ogon i zakłada.
    A on nie. To nie jest żaden populizm tylko wyznawanie jakichś zasad.
    Wiesz co to zasady? Widzę w twoich wypowiedziach kompletną pogardę dla nich.

> [...]
    >
    > Zakres nauczania w szkołach jest dobrany na rózne sposoby, ale zazwyczaj
    > opiera się o długoletnie doświadczenia zawodowych nauczycieli.

    Na tym się opiera przekazywana wiedza a nie program. Program bierze się
    z tego jakie są oczekiwania społeczne odnośnie nauki. Jak oczekiwaniem
    była nauka języka rosyjskiego to nauczyciele go uczyli. Jak teraz jest
    angielsku to uczą angielskiego. Tylko jakoś nie umieją nauczyć tego co
    naprawdę potrzeba by wyjść i być normalnym obywatelem. Jakiś dureń
    wymyśla nową nazwę na przedmiot, który istnieje od lat a ma
    średniowieczny światopogląd. Dlatego mamy takie a nie inne przedmioty w
    szkole.

    > przypadku Konfederacji, to tylko zbiorowsko nieuków stwierdziło, że w
    > szkole uczy się bzdur (wszak niczego nie kumali) i czas zabrać się za to
    > samemu.

    Zobacz sobie chłopku jakie wykształcenie ma np. Korwin, i jakie
    osiągnięcia.

> [...]
    > powinna natomiast uczyć ruchu, bo każdy jest jego uczestnikiem. I to
    > robi, nawet nieźle, oberwując zachwoania dzieci pod szkołą.

    Obserwwując dzieci przed szkołą to ja widzę jak wchodzą bez patrzenia.
    Składam to na karb ich wieku. Pokazuje jednak, że Ty ... w d..e byłeś i
    g..o widziałeś.

> [...]
    > płaskoziemcy zlecą się natychmiast wrzeszcząć że mają rację. Nigdym
    > przenigdy nie oddawaj nauczania w ręce miernot, a już na pewno nie

    Przecież to cudze dzieci. Ty sobie swoje wychowuj jak chcesz i wtłaczaj
    bzdury jakie chcesz.

    > Nie uczy również robia pierogów.

    Akurat są szkoły które tego uczą.

> [...]
    > tylko tymi, którzy są za głupi na to aby to dostrzec. Nawet komuniści
    > nie byli aż tak głupi, a to przeciez jedno i to samo. Smutne.

    Teraz mam wątpliwość czy potrzebnie komentuję te twoje brednie.