    From: ii <i...@o...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: UE robi z nas biedaków. A klakiery przyklaskują...
    Date: Sat, 23 Oct 2021 10:04:24 +0200
    <skm05v$6ra$1$horizn@news.chmurka.net> <skn9ti$54i$1@dont-email.me>
    <skne8a$3u4$2@dont-email.me> <skqvbj$m8t$1@dont-email.me>
    <skr18o$ei$1@dont-email.me> <6171298e$0$558$65785112@news.neostrada.pl>
    <skrdn2$bi3$1@dont-email.me> <617144cc$0$542$65785112@news.neostrada.pl>
    <skri2j$6cf$1@dont-email.me>

    W dniu 21.10.2021 o 13:14, heby pisze:

    > Oczywiście. Dal ci przykład. Widzę na mównicy Brauna, który jest liderem
    > antyszczepionkowych debilizmów. Skoro taki koleś jest twarzą
    > Kofederacji, to oznacza że poglądy Konfederacji są biegunowo odległe od
    > mich w kwestii bezpieczeństwa medycznego a niejaki Barun osobiscie
    > odpowiada na śmierć wielu ludzi rozpowiadajac swoje brednie.

    Eee yyy, to nie jest kwestia szczepionek tylko tego preparatu
    eksperymentalnego który się nazywa szczepionką a który nawet nie pasował
    do definicji szczepionki. Oraz sposobu ograniczania praw obywatelskich.
    Jak dla mnie, gościu ma po prostu rację w tych tematach. Nie mówiąc o
    całym festiwalu głupoty jaki przy okazji wychodzi. No i buty.

    > Inny przykład: Konfederacja uważa, że nikt tak dobre nie nauczy dzieci,
    > jak idiota, na przykład w postaci rodzica uznającego wyższośc swoich
    > poglądów nad czymś tam w szkole. To znowu biegunowo odległe od moich
    > poglądów (czyli wynajmowaniu fachowców, nazywanych *nauczycielami*, z
    > potwierdzoną wiedzą).

    Ale tu nie chodzi o wiedzę a o zakres. Od lat w szkołach uczy się
    wszystkiego ale nie np prowadzenia pojazdów osobistych. Żeby uzyskać
    uprawnienie do prowadzenia pojazdów musisz sobie zrobić kurs poza
    szkołą. Ty uważasz, że to jest normalne, że szkoła nie uczy podstawowej
    umiejętności życiowej? A to właśnie kwestia braku możliwości wyboru
    przez rodziców czego będą uczyły się ich dzieci.