-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!ne
wsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl
!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Thu, 07 Oct 2010 21:59:22 +0200
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.9) Gecko/20100915
Thunderbird/3.1.4
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Tylne hamulce 125p/Polonez
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 26
Message-ID: <4cae2699$0$20992$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.27.155.207
X-Trace: 1286481561 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 20992 83.27.155.207:7692
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2316360
[ ukryj nagłówki ]Czy ktoś pamięta jak powinny działać tylne hamulce tarczowe stosowane w
125p i starych Polonezach?
Tam jest zacisk pływający, ale tak jak patrzę na ten mechanizm to pływać
to to nie będzie na pewno.
Nie ma żadnych ładnych prowadnic, a po prostu zacisk szoruje sobie po
jarzmie w sposób nie dający wielkich szans na płynną pracę.
To się praktycznie na słowo honoru trzyma żeby ten zacisk nie wyleciał z
jarzma, bo na dobrą sprawę trzyma go tam jedynie wygięty, sprężynujący
pałąk i kawałek blachy wciśniętej między zacisk a jarzmo.
Jak się tym poszarpie, to wszystko ma luzy które powodują że zacisk w
jarzmie może się ustawić krzywo i widać że klocki przez to zużywają się
krzywo. Pewnie się to blokuje w takiej pozycji itp.
Zwłaszcza że to hamulec w przyczepie z hamulcem najazdowym, więc często
pokonuje długie trasy bez uruchomienia hamulców, wtedy to się jakoś tam
krzywo poustawia i potem pewnie źle działa.
Tak czytam że tylne hamulce w tych samochodach to fikcja i że to raz
działało, a raz nie, no ale żeby aż tak?
Zdjęcie takiego (nie mojego) hamulca:
http://www.125p.eu/wp-content/uploads/2009/09/hamulc
e_fiat_125p_2.jpg
Następne wpisy z tego wątku
- 07.10.10 22:16 Sumienne Prokotologe ! dbam o poziom józnetóó
- 07.10.10 22:55 to
- 07.10.10 23:06 Tomasz Pyra
- 07.10.10 23:39 pitpull
- 07.10.10 23:49 pitpull
- 08.10.10 08:39 Jakub Witkowski
- 08.10.10 08:42 Jakub Witkowski
- 08.10.10 09:04 Michał \"HoMMeR\" Paszek
- 08.10.10 09:20 Yakhub
- 08.10.10 09:55 ąćęłńóśźż
- 08.10.10 09:57 ąćęłńóśźż
- 08.10.10 10:21 Tomasz Pyra
- 08.10.10 11:30 kogutek
- 08.10.10 16:07 pitpull
- 08.10.10 17:49 Olek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
Najnowsze wątki
- 2025-01-13 Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 2025-01-13 Gdańsk => Application Security Engineer <=
- 2025-01-13 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-13 Warszawa => Konsultant ds. sprzedaży <=
- 2025-01-13 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2025-01-13 Szczecin => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-13 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-13 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-01-13 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-13 Warszawa => Staż w dziale Sprzedaży B2B <=
- 2025-01-13 Wydajność klimy w obecnych temperaturach
- 2025-01-13 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2025-01-13 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-13 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-13 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=