  • 1. Data: 2011-02-21 21:53:33
    Temat: Tylko czarny tusz
    Od: "Jacek" <p...@o...pl>

    Jest drukarka HP Deskjet F4283. Chcę wydrukować np. zaznaczony tekst.
    -Preferencje drukowania
    -Druk w skali szarości
    -Wysoka jakość lub Tylko czarny tusz

    Zawsze jest zaznaczone "Wysoka jakość " i muszę kliknąć w "Tylko czarny
    tusz".
    Chciałbym, aby było zawsze wybrane "Tylko czarny tusz" i abym nie musiał tej
    opcji ciągle wybierać.
    Jak to zrobić?
    Z góry dziękuję za odpowiedź, pozdrawiam
    Jacek

  • 2. Data: 2011-02-21 22:24:23
    Temat: Re: Tylko czarny tusz
    Od: "M1SLQ" <m...@W...o2.pl>

> [...]
    > czarny tusz".
    > Chciałbym, aby było zawsze wybrane "Tylko czarny tusz" i abym nie

    Za pomocą myszki lub innego urządzenia wskazującego (sprzętu).

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2011-02-21 22:30:53
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    Pozwole sie nie zgodzic. Jesli to Windows (czego nie jestesmy pewni)
    wiekszosc okien dialogowych mozna obslugiwac rowniez przy pomocy klawiatury.

    --
    Pozdr

  • 4. Data: 2011-02-21 22:33:00
    Od: "M1SLQ" <m...@W...o2.pl>

    > Pozwole sie nie zgodzic. Jesli to Windows (czego nie jestesmy pewni)
    > wiekszosc okien dialogowych mozna obslugiwac rowniez przy pomocy
    > klawiatury.

    Po co używać dwu rąk do czynności, które można zrobić jedną? :)

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2011-02-22 01:53:11
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    A tak przy okazji myslisz, ze warto mu powiedziec zeby grzebal ta myszka we
    wlasciwosciach drukarki, czy moze wyslemy go na odpowiednia grupe?
    --
    Pozdr

  • 6. Data: 2011-02-22 02:58:09
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    Jacek nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
    > Chciałbym, aby było zawsze wybrane "Tylko czarny tusz" i abym nie musiał
    > tej opcji ciągle wybierać.
    > Jak to zrobić?

    Z poziomu drivera, czyli settings/printers and faxes.
    Tak jak robisz, czyli drukuj i zaznacz, zapisujesz to ustawienie dla danego
    dokumentu, nie całości.
    Przem

  • 7. Data: 2011-02-22 15:24:17
    Od: "Jacek" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Przemek" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >

    > Z poziomu drivera, czyli settings/printers and faxes.
    > Tak jak robisz, czyli drukuj i zaznacz, zapisujesz to ustawienie dla
    ----------Chyba nie zrozumieliśmy się.
    Windows XP. Prościej: jeśli kliknę drukowanie, preferencje, kolor, druk w
    skali szarości-------
    -------jest zawsze zaznaczona "Wysoka jakość", a chcę aby ba zaznaczone
    "Tylko czarny tusz",
    bo nie chce mi się ciagle klikać w tę ramkę i zmieniać tę opcję.
    Pozdrawiam,
    Jacek

  • 8. Data: 2011-02-22 16:52:34
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    A sprawdziles?

  • 9. Data: 2011-02-22 16:54:12
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    Jak zmienisz ta opcje w control panelu zachowa to samo ustawienie dla kazdej
    aplikacji.

  • 10. Data: 2011-02-22 17:24:33
    Od: "Jacek" <p...@o...pl>

    -----------Niestety nie...