  • 1. Data: 2011-02-21 19:35:59
    Temat: czym przenieść dane na większy dysk w desktopie hp
    Od: Skylla <s...@n...op.pl>

    Witam,
    przenosił ktoś wszystkie dane z jednego dysku na drugi większy w
    desktopie HP z preinstalowanym XP oraz oryginalną partycją odzyskiwania?
    Obawiam się, że po użyciu narzędzia typu DriveImage XML mogą pojawić się
    problemy z licencjami i odzyskiwaniem?
    Mam rację?
    S.

  • 2. Data: 2011-02-21 20:32:30
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 21.02.2011 20:35, Skylla pisze:
> [...]
    narzędzia typu DriveImage XML mogą
    > pojawić się problemy z licencjami i odzyskiwaniem?

    Spróbuj gpartedem. Co prawda instalacji "przenośnych" nie
    klonowałem, ale Windows przenosiłem z powiększaniem partycji
    bez problemu.

    PS. Temat na granicy NTG.
    Ustawiam FUT na pl.comp.os.ms-windows.winnt.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |
    ......./

  • 3. Data: 2011-02-21 21:16:57
    Od: Michal Kawecki <k...@o...px>

    Dnia Mon, 21 Feb 2011 20:35:59 +0100, Skylla napisał(a):

> [...]
    > desktopie HP z preinstalowanym XP oraz oryginalną partycją odzyskiwania?
    > Obawiam się, że po użyciu narzędzia typu DriveImage XML mogą pojawić się

    Trudno powiedzieć, jak będzie z DIXML, ale po przekopiowaniu wszystkich
    partycji przy pomocy BootIt http://www.terabyteunlimited.com, ustawieniu
    partycji aktywnej, zapisaniu Std MBR i wyzerowaniu podpisu dysku, system
    wstał.
    --
    M. [Windows Desktop Experience MVP]
    /odpowiadając na priv zmień px na pl/

  • 4. Data: 2011-02-23 10:31:35
    Od: "Latet" <l...@c...pl>

> [...]
    > partycji przy pomocy BootIt http://www.terabyteunlimited.com, ustawieniu
    > partycji aktywnej, zapisaniu Std MBR i wyzerowaniu podpisu dysku, system

    Robiłem to dziesiątki razy. Też polecam BootIT-NG. Nie zawiódł nigdy (w
    przypadku XP). W przypadku Visty potrzeba się trochę bardziej wysilić, ale też
    się da. Z Win7 jeszcze nie próbowałem.

    latet

  • 5. Data: 2011-02-26 19:17:41
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    Użytkownik "Latet" <l...@c...pl> napisał w wiadomości

    > Robiłem to dziesiątki razy. Też polecam BootIT-NG. Nie zawiódł nigdy (w
    > przypadku XP). W przypadku Visty potrzeba się trochę bardziej wysilić, ale
    > też się da. Z Win7 jeszcze nie próbowałem.

    U mnie np. BootIt poddał sie tam gdzie poradził sobie Easeus Partition
    Master (Win7)

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2011-02-26 20:45:20
    Od: "Latet" <l...@c...pl>

    > U mnie np. BootIt poddał sie tam gdzie poradził sobie Easeus Partition Master
    > (Win7)

    A na czym to poddanie się polegało? Na jakim etapie wystąpiło? Jak się
    objawiało?

    Muszę uściślić swoją wcześniejszą wypowiedź: robiłem przy pomocy BootIT obrazy
    partycji Win7 kilka razy, a pisząc, że jeszcze nie próbowałem BootIT z Win7,
    miałem na myśli przywracanie systemu z obrazu. Tego w przypadku WIn7 nie
    robiłem.

    latet

  • 7. Data: 2011-02-27 00:22:28
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-02-26 21:45, Latet pisze:

> [...]
    > miałem na myśli przywracanie systemu z obrazu. Tego w przypadku WIn7 nie

    Integrowałeś może Win 7 z SP1 do Windows?
    Ja zainstalowalam SP1 i szybko odinstalowałam. Kalibracji kolorów nie
    mam od czasu zainstalowania tej poprawki, odinstalowanie tez już nie
    pomogło,

    --
    animka

  • 8. Data: 2011-02-28 21:40:49
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    > A na czym to poddanie się polegało? Na jakim etapie wystąpiło? Jak się
    > objawiało?

    Pacjentem do klonowania partycji byl dysk ATA docelowym RAID 0 na dwóch
    SATA.
    Pacjent z Win7 zawierał partycje początkową dla bitlockera
    BootIt w którymś momencie głupiał i sie wieszał ale juz dokładnie nie
    pamiętam
    Nadmienie że wielokrotnie pod XP uzywałem go - znaczy BootIt- a, również do
    obsługi partycji na Raid i nie było problemu

    Ale skoro jestes ciekawy szczegółów, to odgrzebałem swój wątek z sierpnia na
    powyższy temat gdy zaczynałem przygode z W7
    http://www.tinyurl.pl?YeR5ZkP2

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2011-02-28 23:42:21
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Wed, 23 Feb 2011 11:31:35 +0100, Latet napisał(a):

    > Robiłem to dziesiątki razy. Też polecam BootIT-NG. Nie zawiódł nigdy (w
    > przypadku XP). W przypadku Visty potrzeba się trochę bardziej wysilić, ale też
    > się da. Z Win7 jeszcze nie próbowałem.

    Parę dni temu po raz pierwszy zawiódł mnie Acronis TrueImage - dysk z Lenovo
    Z61E, którego całą zawartość próbowałem przenieść na nowy napęd. System po
    przenosinach (XP Professional ENG SP3) nie wstawał, partycja recovery też
    nie bardzo dawała się uruchomić. Przepchnięty CloneZillą podniósł się bez
    pudła.

    [ Kobieta nie życzy swojemu wrogowi źle, ale jak najgorzej. ]
    [ (znalezione w necie) ]