  • 1. Data: 2011-02-21 13:11:31
    Temat: Mała, cicha, tania obudowa mATX- istnieje?
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    Witam,

    Potrzebny będzie desktop, a w zasadzie nettop (zero gier
    czy innych zasobożernych programów), ale lepiej z dyskiem
    3,5 cala oraz standardową nagrywarką. Jako, że zbędna płyta
    microatx (AM2) się pałęta, miło byłoby ją wykorzystać.

    Pozostaje jedynie problem obudowy. Powinna być niewielka
    (ważne)- wystarczy 1x5,25 plus 1x3,5 cala- to drugie
    nawet niekoniecznie, estetycznie wyglądająca.
    Najlepiej bez miejsc na mocowanie dziesięciu
    dodatkowych wiatraczków i odpustowych świecidełek.

    Z zasilaczem jak najcichszym i w miarę słabym
    (ma ciągnąć tylko płytę główną z procesorem i zintegrowaną
    grafiką, 1 dysk typu green i czasami DVDRW).

    Nie za droga, bo za ca 500 zł można już kupić gotowca
    na ITX i Atomie...

    Istnieje coś takiego?

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 2. Data: 2011-02-21 13:37:08
    Temat: Re: Mała, cicha, tania obudowa mATX- istnieje?
    Od: Sławek Maculewicz <smacul_cut_here@go2._and_here_.pl>

    Dnia 21-02-2011 o 14:11:31 Dominik & Co
    <d...@c...invalid> napisał(a):

> [...]
    > grafiką, 1 dysk typu green i czasami DVDRW).
    >
    > Nie za droga, bo za ca 500 zł można już kupić gotowca

    Taka?
    http://allegro.pl/obudowa-matx-medion-mediacenter-de
    sktop-zasilacz-i1454261256.html
    Ale pewnie za duża...
    --
    Brak sygnaturki.

  • 3. Data: 2011-02-21 13:45:09
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    W dniu 21-02-2011 14:37, Sławek Maculewicz rzecze:

    > Taka?
    > http://allegro.pl/obudowa-matx-medion-mediacenter-de
    sktop-zasilacz-i1454261256.html

    Broń Boże.

    1. Medion/Tevion (i w sumie już wystarczy)
    2. Duża.
    3. Brzydka.

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 4. Data: 2011-02-21 14:36:09
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    Ja mam obudowę Aopen typu CUBE. Służy to jako centrum multimedialne i służy
    dobrze ale nie była bardzo tania.

    PC

  • 5. Data: 2011-02-22 10:03:51
    Od: Marx <M...@n...com>

    On 21.02.2011 14:45, Dominik & Co wrote:
> [...]
    sktop-zasilacz-i1454261256.html

    > Broń Boże.
    >
    > 1. Medion/Tevion (i w sumie już wystarczy)

    no to nie ma tanich
    możesz kupić obudowę po jakimś P4 Dellu czy Fujitsu, ale nie wiem czy
    zmieści się tam dowolna płyta mATX i czy spasują np miejsca na złącza
    Marx

  • 6. Data: 2011-02-22 10:40:37
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > Broń Boże.
    > 1. Medion/Tevion (i w sumie już wystarczy)

    Chciales tanio.

    > 2. Duża.

    Chciales standardowy mATX i zatoke 5.25"

    > 3. Brzydka.

    De gustibus... ;)

    A taki Antec Micro Fusion moze byc?

    pozdrawiam,
    Vituniu

  • 7. Data: 2011-02-22 11:49:20
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    W dniu 22-02-2011 11:40, Vituniu rzecze:

    > Chciales tanio.

    Chciałem. Ale Mediona nie chcę nawet darmo.

    > Chciales standardowy mATX i zatoke 5.25"

    Jedną. Nie dwie plus HGW co tam jest z boku :-)

    > A taki Antec Micro Fusion moze byc?

    Może. Podoba mi się też Modecom Feel 205.
    Tylko te ceny....

    Za ca 500 zł mogę mieć komplet miniITX
    (obudowa, płyta, procek, pamięć 2 GB)- ot,
    pierwsze z brzegu:
    http://allegro.pl/mini-komputer-1-66ghz-ddr2-2gb-ram
    -raty-fvat-i1468659664.html

    A przecież gość chyba nie dokłada do
    interesu? Chińczycy nie robią już tanich obudów mATX,
    a wyłącznie ITX?

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 8. Data: 2011-02-22 12:01:53
    Od: "redqwerty" <r...@g...pl>

    Istnieje coś takiego?

    Witam

    polecam
    http://www.chieftec.pl/index.php?strona=artykuly&kat
    egoria=Seria%20ITX&art=107

  • 9. Data: 2011-02-22 12:05:10
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > A przecież gość chyba nie dokłada do
    > interesu? Chińczycy nie robią już tanich obudów mATX,
    > a wyłącznie ITX?

    No dychotomia taka... z jednej strony wiekszosc
    plyt na rynku to mATX, a za to budy to same full ATX... :/

    A w zasadzie, to co masz przeciwko obudowie
    od Mediona? Niewiele rzeczy tam sie moze
    spie... zepsuc. ;)

    pozdrawiam,
    Vituniu.

  • 10. Data: 2011-02-22 12:16:10