  • 1. Data: 2011-02-21 21:14:22
    Temat: HPCLJ.ICM
    Od: "trimowWP" <t...@w...pl>

    Witam
    Może mi ktoś podesłać ten plik HPCLJ.ICM
    z reguły znajduje się w C:\WINDOWS\system32\spool\drivers\color
    a bez niego nie mogę zainstalować drukarki

    Pozdrowienia
    Zbych

  • 2. Data: 2011-02-21 22:07:26
    Temat: Re: HPCLJ.ICM
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-02-21 22:14, trimowWP pisze:
    > Witam
    > Może mi ktoś podesłać ten plik HPCLJ.ICM
    > z reguły znajduje się w C:\WINDOWS\system32\spool\drivers\color
    > a bez niego nie mogę zainstalować drukarki

    To powinieneś mieć w instalce strowników drukarki HP.
    Poszukaj sobie w sieci jak to nie to:
    http://h20000.www2.hp.com/bizsupport/TechSupport/Sof
    twareIndex.jsp?lang=en&cc=ca&prodNameId=446154&prodT
    ypeId=18972&prodSeriesId=446153&swLang=8&taskId=135&
    swEnvOID=2093#1130

    --
    animka

  • 3. Data: 2011-02-21 22:42:41
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "trimowWP" napisał:

    > Może mi ktoś podesłać ten plik HPCLJ.ICM
    > z reguły znajduje się w C:\WINDOWS\system32\

    Dziwne, w moim Windows 95 nie ma takiego katalogu.
    Może spróbuj na grupie poświęconej Windows a linii NT?

    FUT gdzie trzeba

    JoteR

  • 4. Data: 2011-02-22 13:05:34
    Od: "trimowWP" <t...@w...pl>

    animka napisał

> [...]
    > http://h20000.www2.hp.com/bizsupport/TechSupport/Sof
    twareIndex.jsp?lang=en
    > &cc=ca&prodNameId=446154&prodTypeId=18972&prodSeries

    Drukarka jest wirtualna BullzipPDFPrinter_7 i wymaga tego pliku przy
    instalacji, instalowałem kilka HP ale nie trafiłem.
    Szukam kogoś kto już ma zainstalowany plik lub poda typ drukarki.
    Pozdrowienia
    Zbych

  • 5. Data: 2011-02-22 13:18:35
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Tue, 22 Feb 2011 14:05:34 +0100, trimowWP napisał(a):

> [...]
    > instalacji, instalowałem kilka HP ale nie trafiłem.
    > Szukam kogoś kto już ma zainstalowany plik lub poda typ drukarki.

    Coś masz nie tak. Mam Bulzipa zainstalowanego a tego pliku nie posiadam i
    przy instalacji nie był potrzebny. icm to profil kolorów i pewnie ustawiłeś
    go kiedyś do ekranu. Wejdź w ustawienia ekranu / właściwości / zaawansowane
    / zarządzanie kolorami i tam go usuń.
    A tak w ogóle to strasznie NTG

  • 6. Data: 2011-02-22 16:16:30
    Od: "trimowWP" <t...@w...pl>

    Leszek K. napisał

> [...]
    > ustawiłeś go kiedyś do ekranu. Wejdź w ustawienia ekranu / właściwości /
    > zaawansowane / zarządzanie kolorami i tam go usuń.

    Mimo że wirtualna to może nie takie straszne NTG
    troche tu mądrych osób
    z ustawieniami monitora kombinowałem na wszystkie sposoby
    bez rezultatu
    W czasie instalacji żadał:
    hp__clj1.ppd
    pcl5eres.dll
    PSCRIPT.HLP
    UNIDRV.HLP
    poznajdowałem w sieci i instalował dalej
    a mam nadzieję że to hpclj.icm to ostatnie żądanie.