  • 1. Data: 2011-02-22 11:25:39
    Temat: Kabel USB A-A
    Od: inst4nce <i...@g...pl>

    Mam kieszeń na dysk 2,5" którą podłączamy kablem USB A-A, czyli po obu
    stronach tradycyjne duże złącze USB (typ A). Niestety nie mam kabla USB
    A-A. Chciałem go samemu zrobić z dwóch kabli, które w tej chwili
    posiadam: USB A --- RJ45 (wywalę wtyki RJ45).
    Nie za bardzo mogę znaleźć schemat połączeń takiego kabla (mam tylko
    opis 4 pinów i kolorów kabli).

    Czy ma to być połączone 1-do-1 czy jakoś na krzyż?

    pozdr
    inst4nce

  • 2. Data: 2011-02-22 11:57:57
    Temat: Re: Kabel USB A-A
    Od: Radosław Sokół <R...@p...pl>

    W dniu 22.02.2011 12:25, inst4nce pisze:
> [...]
    kolorów kabli).
    > Czy ma to być połączone 1-do-1 czy jakoś na krzyż?

    Skrętka powinna być, wydaje mi się, co najmniej kategorii 6,
    jak nie 7, bo tam są za duże częstotliwości w USB.

    Połączenie jest 1:1.

    Dlaczego nie kupisz takiego kabla? Nie powinno być z tym aż
    takiego kłopotu. Kable USB są kapryśne, czasem nawet jeden
    lut powoduje, że urządzenie nie chce poprawnie startować lub
    rozłącza się w czasie pracy.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |
    ......./

  • 3. Data: 2011-02-23 06:58:28
    Od: inst4nce <i...@g...pl>

    W dniu 2011-02-22 12:57, Radosław Sokół pisze:
> [...]
    > takiego kłopotu. Kable USB są kapryśne, czasem nawet jeden
    > lut powoduje, że urządzenie nie chce poprawnie startować lub

    Dzięki. Zrobiłem ten kabel z tych dwóch i działa bez problemu -
    transfery są dobre.
    Potrzebowałem ten kabel na teraz a w najbliższym sklepie komputerowym
    nie mieli a na wysyłkę z Allegro musiałbym czekać.

    pozdr
    inst4nce

  • 4. Data: 2011-02-23 07:22:10
    Od: gary <g...@c...pl>

> [...]
    > takiego kłopotu. Kable USB są kapryśne, czasem nawet jeden
    > lut powoduje, że urządzenie nie chce poprawnie startować lub

    Przoduje w tym np drukarka HP LJ 1020
    podłączona "zwykłym" kablem USB za 2 zł nie ma prawa działać

  • 5. Data: 2011-02-23 21:48:31
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "inst4nce" ik2b6f$b34$...@i...gazeta.pl

    > Dzięki. Zrobiłem ten kabel z tych dwóch i działa bez
    > problemu - transfery są dobre.
    > Potrzebowałem ten kabel na teraz a w najbliższym sklepie
    > komputerowym nie mieli a na wysyłkę z Allegro musiałbym czekać.

    Ja mam takie kable zbędne. :) Dostałem w pewnym sensie
    jako niechciane suweniry razem z kieszeniami PATA. :)
    (niby zapłaciłem ze 3 dychy za dwie kieszenie, ale nie
    zaplacilłem)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'