eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleTuning GS500 - rok po ;-)Re: Tuning GS500 - rok po ;-)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: kakmar <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Tuning GS500 - rok po ;-)
    Date: Sat, 30 May 2009 21:17:37 +0000 (UTC)
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 44
    Message-ID: <gvs7ph$eqk$1@news.onet.pl>
    References: <gvrot4$d21$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@p...homelinux.net>
    <gvs25d$mo2$1@inews.gazeta.pl>
    Reply-To: j...@s...com
    NNTP-Posting-Host: chello089078203078.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1243718257 15188 89.78.203.78 (30 May 2009 21:17:37 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 30 May 2009 21:17:37 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/0.9.9p1 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:600771
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 30.05.2009 fv <f...@c...com> napisał/a:
    > Piotr Klimek pisze:
    >> Dnia (Sat, 30 May 2009 19:02:48 +0200) ktos podajacy sie za fv
    >> wyklawiaturowal co nastepuje:
    >>
    >>> Dziś dosiadam ~Bandita i już po pół roku zaczynam szukać możliwości
    >>> tuningu tego motocykla. (..)
    >>
    >> IMO tutaj tez poprawianie nie ma sensu, skonczy sie na tym ze
    >> poprzekladasz graty z GSXRa a i tak bedziesz mial GSXFa. Lepiej sprzedac i
    >> kupic prawdziwego GSXRa :)
    >
    > Nie chcę GSXRa. Chcę BMW K1300S ;P
    >
    > Akurat pozwolę sobie nie zgodzić się że nie ma sensu tuning bandita. To
    > jest najczęściej modyfikowany motocykl na świecie. Jego głównym
    > problemem jest słaby przedni zawias.
    1. wstawiasz cały przód od GSXR, może Kuczu doradzi jak.

    >Ma też za mało mocy. Modele 08/09
    > mają bardzo słabą górę, zapewne przez ten pretensjonalny wydech.
    2. wstawiasz silnik od GSXR, jak, patrz p.1

    > Na oszczędności fabryki nic nie można poradzić. Kupując ten model
    > zdawałem sobie sprawę z tego, że ma marny zawias. Czeka mnie wymiana
    > przewodów hamulcowych, tarcz i klocków, sprężyn przednich,
    3. patrz p.1

    > może jakieś siodło żelowe, wydech, dolot i powercommander; może wyższa
    > szybka i scottoiler. To jeszcze nie tuning ;P
    4. bardziej bym się martwił ramą i tyłem, ale na pewno da się dopasować
    do przodu i silnika, ramę i tył, od GSXR.

    > Tuning to będzie jak założę ABS z modelu 2009 (od razu piszę że nie wiem
    > czy się da i ile kosztuje). Jak już pisałem, turystyk bez tej funkcji
    > jest bezużyteczny... ;-)

    No to może do salonu po nowe CBR?, choć taki kilofazer też się pewnie
    nada.

    ;)

    --
    kakmaratgmaildotcom

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: