  • 41. Data: 2012-06-06 10:30:59
    Temat: Re: Tuning Chinczyka
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-06-06 08:51, Andrzej Lawa pisze:

    > Ach, czyli w takim razie Suzuki Burgman 650 to nie jest skuter?
    >
    > Bo w nim można ręcznie biegi wybierać.

    > Czyli "małe skuterki" to nie motocykle, a większe skutery to motocykle? ;->

    Wlasciwie to znalazlem jescze jedna cene rozniaca wspolczesne skutery od
    motocykli. SKutery nie maja w podlodze zadnych pedalow. Wszystko
    obsluguje sie rekoma. W motocyklu, jaki by nie byl, jednak pedal hamulca
    istnieje, biegow w wiekszosci rowniez.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 42. Data: 2012-06-06 10:42:57
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 06.06.2012 10:30, Kuczu pisze:

> [...]
    > motocykli. SKutery nie maja w podlodze zadnych pedalow. Wszystko
    > obsluguje sie rekoma. W motocyklu, jaki by nie byl, jednak pedal hamulca

    Czyli Honda Helix to motocykl.

    Ma pedał w podłodze.

    Zresztą w czasach motocykli z automatycznymi przekładniami i
    zintegrowanymi układami hamulcowymi pedały będą zanikać, przynajmniej w
    części bardziej nakierowanej na turystykę, a być może także w sportowych
    motocyklach (podejrzewam, że w przyszłości więcej będzie miała
    odpowiednik samochodowych "ze skrzydełkami").

    Coraz bardziej wyglądasz, jak zrozpaczony fanatyk religijny, który
    kurczowo trzyma się dogmatów i wymyśla do nich coraz to nowe dodatki i
    interpretacje, byle by tylko nie dać się nowym informacjom ze świata
    nauki ;)

  • 43. Data: 2012-06-06 10:43:47
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-06-06 10:30, Kuczu pisze:

> [...]
    > motocykli. SKutery nie maja w podlodze zadnych pedalow. Wszystko
    > obsluguje sie rekoma. W motocyklu, jaki by nie byl, jednak pedal hamulca

    Tak mi sie przypomniala historyjka jak to Platon zdefiniowal czlowieka
    'Dwunogie, bezpiore zwierze' na co ktorys z filozofow (nie pomne kto)
    przyniosl mu oskubanego kurczaka. Wtedy Platon zmienil definicje, a
    'dwunogie, bezpiore zwierze z plaskimi paznokciami'.

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - http://otomoto.pl/honda-xrv-africatwin-M3128032.html
    DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601

  • 44. Data: 2012-06-06 10:51:52
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-06-06 10:42, Andrzej Lawa pisze:

    > Czyli Honda Helix to motocykl.
    >
    > Ma pedał w podłodze.

    Wspolczesne - slowo klucz

> [...]
    > kurczowo trzyma się dogmatów i wymyśla do nich coraz to nowe dodatki i
    > interpretacje, byle by tylko nie dać się nowym informacjom ze świata

    A Ty mi wygladasz jak zrozpaczony posiadacz skutera za wszelke cene
    probujacy udowodnic ze jednak jest motocyklista a nie skutermanem.

  • 45. Data: 2012-06-06 11:02:26
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-06-05 21:19, zefir pisze:

    > E tam, ma racje. Dzieciaki ze skromnym budżetem, uskrobanym z
    > kieszonkowego, dalej niestety nie mają wyboru, bo lepsze sprzęty lepiej
    > też kosztują, a czasem taki chiński szajs jest jedyną metodą na
    > spełnienie marzenia o dwóch kółkach. I zamiast pleść głupoty o
    > gliniance, lepiej chyba się wcale nie odzywać i nie zniechęcać narybku,
    > nawet jak pisze ze ścigacza.

    Pełna zgoda.

    Tak się zastanawiam, skąd się bierze potrzeba tuningu i wychodzi mi, że
    to potrzeba pokazania umiejętności. "Ja umiem popylać 60 km/h a ty nie".
    A może by tak zaszczepić u młodych chęć ścigania się w umiejętności
    jazdy? Może gymkhana skuterowa? Zamiast rozwiercać cylindry i dziurawić
    tłumiki - niech chłopaki trenują na parkingach jazdę wśród pachołków.

    Taniej i z pożytkiem na przyszłość.

  • 46. Data: 2012-06-06 11:06:36
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 06.06.2012 10:51, Kuczu pisze:

    > Wspolczesne - slowo klucz

    No to może ogranicz jeszcze bardziej - do bieżącego roku?

    Nie jesteś czasem spokrewniony z Plumpim? On ma podobną obsesję na
    punkcie instalacji TN-C.

    [ciach]

    > A Ty mi wygladasz jak zrozpaczony posiadacz skutera za wszelke cene
    > probujacy udowodnic ze jednak jest motocyklista a nie skutermanem.

    ROTFL

    Ja jestem sobą i mam w dupie, jak sklasyfikuje mnie jakiś oszołomski
    fundziak, który uważa jeżdżenie "prawdziwym" motocyklem za jakoś
    szczególnie nobilitujące.

    W sumie w ogóle nie ciągnął bym tego wątku, gdyby nie to, że niezmiernie
    bawi mnie to jak się wijesz i ciągle wymyślasz kolejne uzupełnienia
    swojej "definicji".

    Prędzej czy później staniesz przed koniecznością utworzenia arbitralnej
    listy "prawdziwych motocykli" :)

  • 47. Data: 2012-06-06 11:08:41
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 06/06/2012 08:19 AM, Glub wrote:

    > Czyli VFR, Crosstourer i seria NC700N/X/S, wszystkie w wersji DCT takze.
    >
    > --
    > Glub,
    > przerosnieta wrotka SW-T400

    Czemu zawsze o to czy skuter to motocykl najbardziej gardłują się ci
    pierwsi?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 48. Data: 2012-06-06 11:20:37
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 06.06.2012 11:08, AZ pisze:

    > Czemu zawsze o to czy skuter to motocykl najbardziej gardłują się ci
    > pierwsi?

    Czyli skutery "się gardłują"???

    ROTFL

    Gramatyka i logika w zadaniu to coś, o czym tylko słyszałeś? ;->

    Swoją drogą najbardziej gardłują fundziaki typu Kuczu, wyganiając
    każdego kto pisze tutaj o motocyklach typu skuter na "fora skuterowe".

    Ja tylko reaguję na jego wyganianie, bo mnie bawi jak się tego typu
    osoby wiją kombinując, jak utrzymać arbitralny podział na "my" i "oni".

    Prześledź jego argumentację - już nie przekrok (bo wiele pojazdów
    sprzedawanych jako skutery nie ma go), już nie małe koła (bo to też
    nieprawda)... Obudowania nie śmiał nawet wspomnieć, bo zaraz można by
    wytknąć Goldwinga czy też inne podobne turystyki... Wcześniej w tym
    wątku wymyślił skrzynię biegów i się "przejechał", więc desperacko
    rzucił się na... pedały. Że niby muszą być, a wszelkie modele starsze
    niż kilka lat się nie liczą. Ciekawe co biedaczek zrobi, jeśli następna
    wersja np. Hayabusy będzie miała biegi na guziczki i zintegrowany układ
    hamulcowy...

    Czy to nie żałosne? ;)

  • 49. Data: 2012-06-06 11:46:38
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-06-06 11:06, Andrzej Lawa pisze:
    > ROTFL
    >
    > Ja jestem sobą i mam w dupie, jak sklasyfikuje mnie jakiś oszołomski
    > fundziak, który uważa jeżdżenie "prawdziwym" motocyklem za jakoś
    > szczególnie nobilitujące.

    Nie wiem co w Twojej gwarze podworkowej oznacza slowo fundziak.

    Skad wiesz ze juz taka nie istnieje ?

  • 50. Data: 2012-06-06 11:52:25
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 06.06.2012 11:46, Kuczu pisze:

    > Nie wiem co w Twojej gwarze podworkowej oznacza slowo fundziak.

    Nie "podwórkowa" tylko z klasyki literatury.

    Fundziak == pogardliwa nazwa dla fundamentalisty (pierwotnie religijnego)

    > Skad wiesz ze juz taka nie istnieje ?

    ROTFL

    Czy nadal nie dostrzegasz, jaki jesteś żałosny w swoim fanatyzmie?