  • 51. Data: 2012-06-06 12:40:29
    Temat: Re: Tuning Chinczyka
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-06-06 11:20, Andrzej Lawa pisze:

    > Gramatyka i logika w zadaniu to coś, o czym tylko słyszałeś? ;->
    >
    > Swoją drogą najbardziej gardłują fundziaki typu Kuczu, wyganiając
    > każdego kto pisze tutaj o motocyklach typu skuter na "fora skuterowe".

    o jednosladach typu skuter

    > Ja tylko reaguję na jego wyganianie, bo mnie bawi jak się tego typu
    > osoby wiją kombinując, jak utrzymać arbitralny podział na "my" i "oni".

    Przeciez nikt cie nie wygania. Twoja mania przesladowcza osiaga granice
    absurdu

    > Prześledź jego argumentację - już nie przekrok (bo wiele pojazdów
    > sprzedawanych jako skutery nie ma go), już nie małe koła (bo to też
    > nieprawda)... Obudowania nie śmiał nawet wspomnieć, bo zaraz można by
    > wytknąć Goldwinga czy też inne podobne turystyki... Wcześniej w tym
    > wątku wymyślił skrzynię biegów i się "przejechał", więc desperacko
    > rzucił się na... pedały. Że niby muszą być, a wszelkie modele starsze
    > niż kilka lat się nie liczą. Ciekawe co biedaczek zrobi, jeśli następna
    > wersja np. Hayabusy będzie miała biegi na guziczki i zintegrowany układ
> [...]

    Drogi Andrzeju, zwisa im co uwazasz za zalosne .Naprawde. Dotychczas
    spor ten traktowalem z mocnym przymruzeniem oka. Zaczynasz byc jednak
    agresywny a stad juz krok do inwektyw (akurat z tego jestes szeroko
    znany w usenecie). Pasuje wiec.
    Aby jednak ukierunkowac Twoja frustracje spowodowana posiadaniem skutera
    proponuje Ci abys rozpoczal walke z szyldami typu "motocykle i skutery"
    ktore znajduja sie przy co drugim sklepie z jednosladami.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 52. Data: 2012-06-06 13:04:23
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 06.06.2012 12:40, Kuczu pisze:

    > o jednosladach typu skuter

    [ziew]

    > Przeciez nikt cie nie wygania. Twoja mania przesladowcza osiaga granice
    > absurdu

    Tak się zacietrzewiłeś, że przenośni nie zauważyłeś ;)

> [...]
    > spor ten traktowalem z mocnym przymruzeniem oka. Zaczynasz byc jednak
    > agresywny a stad juz krok do inwektyw (akurat z tego jestes szeroko

    Agresywny?? Ach, wg. twojej definicji "wytknięcie niekonsekwencji" to
    "agresja". No cóż, to pięknie pasuje do twoich kolejnych definicji
    "prawdziwego motocykla" oraz "skutera".

    > Aby jednak ukierunkowac Twoja frustracje spowodowana posiadaniem skutera

    ROTFL

    Frustrację? Frustrację przeżywałem na motocyklu bez automatycznego
    sprzęgła (w warszawskich korkach) oraz bez porządnej obudowy (przy
    drobnej mżawce).

    Na dłuższej "luźnej" trasie przy pięknej pogodzie jazda była równie
    przyjemna na obu moich motocyklach. No, łańcuch mnie nieco wkurzał w
    "prawdziwym" motocyklu i konieczność jego smarowania - może dorzuć
    łańcuch jako kryterium "prawdziwego motocykla"? ;->

    > proponuje Ci abys rozpoczal walke z szyldami typu "motocykle i skutery"
    > ktore znajduja sie przy co drugim sklepie z jednosladami.

    Toż to tylko chwyt marketingowy (jeśli w ogóle występuje), a nie fanatyzm.

  • 53. Data: 2012-06-06 14:49:22
    Od: Glub <g...@g...com>

    On Wed, 06 Jun 2012 11:08:41 +0200, AZ <a...@g...com>
    wrote:

    > Czemu zawsze o to czy skuter to motocykl najbardziej gardłują się
    ci pierwsi?

    bo dosc czesto z tego powodu sie ich umniejsza

  • 54. Data: 2012-06-07 13:05:33
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 05.06.2012 23:15, Kuczu pisze:

    > nie przeginaj

    To nie ja wymyślam absurdalne kryteria separacji ;)

    > nie. To nie jest fundamentalizm tylko realizm. Skutery juz dawno
    > stanowia odrebna galaz w drzewie jednosladow i nic na to nie poradzisz.

    Mniej-więcej tak samo, jak od dawna Murzyni stanowią odrębną gałąź w
    drzewie ludzi ;)

    A jednak się krzyżują! (podobnie Murzyni ;) ) Znaczy się gatunek ten sam ;->

  • 55. Data: 2012-06-11 12:55:59
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Tue, 05 Jun 2012 21:33:53 +0200) ktos podajacy sie za Kuczu
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Zgadza sie. Co nie oznacza ze to nadaje sie do tuningu. Te sprzety
    > czesto nie dozywaja konca gwarancji a co dopiero mowic o "rasowaniu"
    > silnika. Jesli nowy kompletny gaznik do 2T kosztuje w detalu 42 pln a
    > cala gora silnika 4T 180 pln to ja sie boje sprawdzac z czego to jest
    > zrobione.

    Własnie się ostatnio zastanawiałem czy lepiej kupować zestaw naprawczy,
    czy od razu cały nowy gaźnik do DT125.

    http://allegro.pl/nowy-gaznik-yamaha-dt-125-do-yamah
    y-dt125-i2349924899.html
    http://allegro.pl/zestaw-naprawczy-gaznika-yamaha-dt
    -125-tzr-tdr-i2404785411.html

    Ceny śmiesznie niske. Ciekawe jak z jakością.

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/