  • 31. Data: 2012-06-05 22:27:57
    Temat: Re: Tuning Chinczyka
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    > Jest mnóstwo sprzętów o takiej mieszance cech, że nawet czysto
    > arbitralne rozgraniczanie nie wydoli.

    Mam! Skutery mają taką narośl napędopodobną na wahaczu a motocykle mają
    takie coś innego pod bakiem (ponoć silnik)
    Chociaż ja w beemce też mam bak Bóg wie gdzie...

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 32. Data: 2012-06-05 22:36:28
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-06-05 17:29, Andrzej Lawa pisze:
    > skuter to tylko fason karoserii - wbrew tezom
    > fundamentalistów religijnych, których co skrajniejsze odmiany nie uznają
    > "ścigaczy" za "prawdziwe motocykle" (swoją szosą ciekaw jestem, jakby
    > fundziaki, wg. których motocykl to jednoślad który ma silnik i nie może
    > mieć "przekroku" oraz małych kół, sklasyfikowaliby taki skuter:
    > http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_Integra_(scooter) )

    Integra ma przekrok, szczatkowy ale ma. Motocykl ma w tym miejscu
    zbiornik paliwa lub chociaz jego atrape sluzaca za obudowe airboxu.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 33. Data: 2012-06-05 22:49:06
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-06-05 21:40, Andrzej Lawa pisze:

    > Aha. Czyli to:
    >
    > http://www.sikacz.pl/Aprilia,Mana,850,7907.html
    >
    > to skuter? ;-)

    Miało nie być nabijania oglądalności.
    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 34. Data: 2012-06-05 23:06:57
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 05.06.2012 22:27, Piotr Rezmer pisze:

    > Mam! Skutery mają taką narośl napędopodobną na wahaczu a motocykle mają

    Jeśli masz na myśli silnik zespolony z wahaczem, to raczysz bajki
    opowiadać, bo choć jest to cecha większości współczesnych i nie za
    dużych skuterów, to starsze (np. Osa) oraz współczesne większe skutery
    (chociażby Yamaha T-Max) mają silnik mocowany do ramy.

    > takie coś innego pod bakiem (ponoć silnik)
    > Chociaż ja w beemce też mam bak Bóg wie gdzie...

    No właśnie.

    Albo np. taka Yamaha Virago - niektóre modele mały pod atrapą zbiornika
    wyłącznie filtr powietrza i parę innych detali - a zbiornik był OIDP pod
    siedzeniem.

  • 35. Data: 2012-06-05 23:08:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 05.06.2012 22:36, Kuczu pisze:

    > Integra ma przekrok, szczatkowy ale ma. Motocykl ma w tym miejscu
    > zbiornik paliwa lub chociaz jego atrape sluzaca za obudowe airboxu.

    No to jak ktoś sobie w Integrze zamontuje w tym miejscu kufer w formie
    atrapy zbiornika, to nagle będzie mieć motocykl :-D

    Przyznasz wreszcie, że twoje fundamentalistyczne kryteria prowadzą do
    absurdów? ;)

  • 36. Data: 2012-06-05 23:11:23
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 05.06.2012 21:58, RadoslawF pisze:

    > Nie, motocykl z automatyczną skrzynią.

    Ale przecież brak klasycznej, manualnej skrzyni biegów miał być główną
    cechą "bycia skuterem"!

    Twoje własne słowa ;->

  • 37. Data: 2012-06-05 23:15:12
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-06-05 23:08, Andrzej Lawa pisze:

    > No to jak ktoś sobie w Integrze zamontuje w tym miejscu kufer w formie
    > atrapy zbiornika, to nagle będzie mieć motocykl :-D

    nie przeginaj

    > Przyznasz wreszcie, że twoje fundamentalistyczne kryteria prowadzą do
    > absurdów? ;)

    nie. To nie jest fundamentalizm tylko realizm. Skutery juz dawno
    stanowia odrebna galaz w drzewie jednosladow i nic na to nie poradzisz.

  • 38. Data: 2012-06-06 08:10:14
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-06-05 23:11, Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Ale przecież brak klasycznej, manualnej skrzyni biegów miał być główną
    > cechą "bycia skuterem"!
    >
    > Twoje własne słowa ;->

    Ale skrzynie biegów ma, można też ręcznie biegi wybierać,
    a teraz sprawdź jak wygląda "skrzynia biegów" w małych
    skuterkach.

    Pozdrawiam

  • 39. Data: 2012-06-06 08:19:59
    Od: Glub <g...@g...com>

    On Tue, 05 Jun 2012 21:58:48 +0200, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    wrote:

    > Nie, motocykl z automatyczną skrzynią.

    Czyli VFR, Crosstourer i seria NC700N/X/S, wszystkie w wersji DCT
    takze.

    --
    Glub,
    przerosnieta wrotka SW-T400

  • 40. Data: 2012-06-06 08:51:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 06.06.2012 08:10, RadoslawF pisze:

    > Ale skrzynie biegów ma, można też ręcznie biegi wybierać,

    Ach, czyli w takim razie Suzuki Burgman 650 to nie jest skuter?

    Bo w nim można ręcznie biegi wybierać.

    > a teraz sprawdź jak wygląda "skrzynia biegów" w małych
    > skuterkach.

    Czyli "małe skuterki" to nie motocykle, a większe skutery to motocykle? ;->