  • Date: Wed, 06 Jun 2012 11:20:37 +0200
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Tuning Chinczyka

    W dniu 06.06.2012 11:08, AZ pisze:

    > Czemu zawsze o to czy skuter to motocykl najbardziej gardłują się ci
    > pierwsi?

    Czyli skutery "się gardłują"???

    ROTFL

    Gramatyka i logika w zadaniu to coś, o czym tylko słyszałeś? ;->

    Swoją drogą najbardziej gardłują fundziaki typu Kuczu, wyganiając
    każdego kto pisze tutaj o motocyklach typu skuter na "fora skuterowe".

    Ja tylko reaguję na jego wyganianie, bo mnie bawi jak się tego typu
    osoby wiją kombinując, jak utrzymać arbitralny podział na "my" i "oni".

    Prześledź jego argumentację - już nie przekrok (bo wiele pojazdów
    sprzedawanych jako skutery nie ma go), już nie małe koła (bo to też
    nieprawda)... Obudowania nie śmiał nawet wspomnieć, bo zaraz można by
    wytknąć Goldwinga czy też inne podobne turystyki... Wcześniej w tym
    wątku wymyślił skrzynię biegów i się "przejechał", więc desperacko
    rzucił się na... pedały. Że niby muszą być, a wszelkie modele starsze
    niż kilka lat się nie liczą. Ciekawe co biedaczek zrobi, jeśli następna
    wersja np. Hayabusy będzie miała biegi na guziczki i zintegrowany układ
    hamulcowy...

    Czy to nie żałosne? ;)