    From: Jasko Bartnik <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Tuner HDMI
    Date: Sun, 13 Dec 2009 05:06:03 -0800 (PST)

    Witam.

    Nietypowe pytanie mam... a przynajmniej tak mi się wydaje. Poszukuję
    czegoś w stylu "tunera" telewizyjnego z wejściem HDMI. W zasadzie to
    wszelkie inne opcje niepotrzebne a nawet lepiej jakby ich nie było
    (czyli "tuner" bez tunera, samo złącze HDMI). Mile widziane na USB lub
    FireWire, ponieważ w komputerze brak wolnych PCI. Czy ktoś coś takiego
    w ogóle widział? Potrzebuję z możliwie najmniejszymi stratami nagrać
    sygnał HD 720p@50fps, który mam dostarczony za pomocą złącza HDMI.
    Urządzenie wyjściowe ma też złącze analogowe... ale jakoś nie wydaje
    mi się aby udało się to przechwycić bez wspomnianych strat. Byłbym
    wdzięczny za pomoc.

    --
    Pozdrawiam,
    Jaśko Bartnik