  • Data: 2009-12-13 13:36:37
    Temat: Re: Tuner HDMI
    Od: "KILu" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jasko Bartnik wrote:
    > Nietypowe pytanie mam... a przynajmniej tak mi się wydaje. Poszukuję
    > czegoś w stylu "tunera" telewizyjnego z wejściem HDMI. W zasadzie to
    > wszelkie inne opcje niepotrzebne a nawet lepiej jakby ich nie było
    > (czyli "tuner" bez tunera, samo złącze HDMI). Mile widziane na USB lub
    > FireWire, ponieważ w komputerze brak wolnych PCI.

    A PCI-E ma? :)
    www.allegro.pl/item830690833.html
    Obawiam sie, ze taniej sie nie da. Dobrym polsrodkiem bylaby stacjonarna
    nagrywarka, ale nie znam modelu, ktory posiadalby wejscie hdmi/dvi, a i ze
    znalezieniem czegos z wejsciem component w HD moga byc problemy.
    Pewnie byloby prosciej cos doradzic gdybys napisal co jest zrodlem
    sygnalu.

    --
    KILu