  • 1. Data: 2009-12-13 13:06:03
    Temat: Tuner HDMI
    Od: Jasko Bartnik <b...@g...com>

    Witam.

    Nietypowe pytanie mam... a przynajmniej tak mi się wydaje. Poszukuję
    czegoś w stylu "tunera" telewizyjnego z wejściem HDMI. W zasadzie to
    wszelkie inne opcje niepotrzebne a nawet lepiej jakby ich nie było
    (czyli "tuner" bez tunera, samo złącze HDMI). Mile widziane na USB lub
    FireWire, ponieważ w komputerze brak wolnych PCI. Czy ktoś coś takiego
    w ogóle widział? Potrzebuję z możliwie najmniejszymi stratami nagrać
    sygnał HD 720p@50fps, który mam dostarczony za pomocą złącza HDMI.
    Urządzenie wyjściowe ma też złącze analogowe... ale jakoś nie wydaje
    mi się aby udało się to przechwycić bez wspomnianych strat. Byłbym
    wdzięczny za pomoc.

    --
    Pozdrawiam,
    Jaśko Bartnik

  • 2. Data: 2009-12-13 13:36:37
    Temat: Re: Tuner HDMI
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    Jasko Bartnik wrote:
> [...]
    > (czyli "tuner" bez tunera, samo złącze HDMI). Mile widziane na USB lub
    > FireWire, ponieważ w komputerze brak wolnych PCI.

    A PCI-E ma? :)
    www.allegro.pl/item830690833.html
    Obawiam sie, ze taniej sie nie da. Dobrym polsrodkiem bylaby stacjonarna
    nagrywarka, ale nie znam modelu, ktory posiadalby wejscie hdmi/dvi, a i ze
    znalezieniem czegos z wejsciem component w HD moga byc problemy.
    Pewnie byloby prosciej cos doradzic gdybys napisal co jest zrodlem
    sygnalu.

    --
    KILu

  • 3. Data: 2009-12-13 14:06:34
    Od: "Wiktor S." <wswiktor&poczta,fm@no.spam>

> [...]
    > wszelkie inne opcje niepotrzebne a nawet lepiej jakby ich nie było
    > (czyli "tuner" bez tunera, samo złącze HDMI).

    Zaraz zaraz. Nie nazywaj nie-tunera tunerem, bo nie wiadomo o co tobie
    chodzi.

    > Mile widziane na USB lub FireWire, ponieważ w komputerze brak wolnych PCI.

    Więc potrzebujesz w komputerze wejścia HDMI, tak?

    http://www.hdtvsupply.com/hdmivideocard1.html

    Ale na PCI i drogo.

    Chyba nie ma łatwego rozwiązania, na dodatek możesz się odbić od problemu z
    HDCP.

    --
    Azarien

  • 4. Data: 2009-12-13 19:56:19
    Od: Jasko Bartnik <b...@g...com>

    > Zaraz zaraz. Nie nazywaj nie-tunera tunerem, bo nie wiadomo o co tobie
    > chodzi.

    To takie uproszczenie... bo jeszcze do niedawna nie wiedziałem jak
    takie coś się nazywa. Teraz obstawiam, że mam na myśli kartę
    przechwytywania obrazu :)

    > Więc potrzebujesz w komputerze wejścia HDMI, tak?
    > http://www.hdtvsupply.com/hdmivideocard1.html
    > Ale na PCI i drogo.

    Dokładnie coś takiego... chyba cena jest przesadzona, bo wersja "Pro",
    posiadająca dodatkowo część analogową jest o 100$ tańsza.

    Dziękuję za odpowiedź.

  • 5. Data: 2009-12-13 20:05:28
    Od: Jasko Bartnik <b...@g...com>

> [...]
    > znalezieniem czegos z wejsciem component w HD moga byc problemy.
    > Pewnie byloby prosciej cos doradzic gdybys napisal co jest zrodlem

    Da się:
    http://www.allegro.pl/item850161707.html
    Ale to i tak drogo i za dużo na moje potrzeby. Przy tej cenie chyba
    taniej wyjdzie kupić odpowiednio dostosowaną kamerę.

    PCI-E nie ma. Źródłem sygnału jest kamera HD Samsunga z wyjściem HDMI.
    Sygnał potrzebuję przetwarzać w czasie rzeczywistym na pececie. Wolne
    porty PCI-E przeznaczone są na karty graficzne z CUDA.