    From: "JaC" <kalapita[nospam@]vp.pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Tuner DVB-T (USB)
    Date: Sat, 1 Jan 2011 17:30:35 +0100

    Użytkownik "Arek." <a...@a...2a.pl> napisał w wiadomości
    news:ifn03n$ood$1@news2.ipartners.pl...

    > cze
    > a czym tu się dzielić ?
    > mam DVB-T w TV Panasonic i ten z N-ki ,porównywałem jakość odbioru między
    > nimi i nie znalazłem żadnych różnic
    >
    > Arek.

    Na przykład czy czułość wejścia antenowego jest wystarczająca, czy trzeba
    stosować specjalną antenę.
    W sklepie nki piszą, że "wymagana antena do cyfrowej telewizji naziemnej" .
    Jest więc podejrzenie, że z czułością tunera coś nie bardzo.
    Przykładowo mam kartę telewizyjną Avermedia i nie "łapie" cyfrowych
    kanałów.
    Czy nka dodaje do tego tunera jakąś instrukcję - w ich sklepie z akcesoriami
    nic na ten temat nie ma.
    Jak obsługuje się cyfrowe kanały naziemne z poziomu dekodera. Dodają się do
    menu?
    Czy będzie też osługiwała telewizję HD ponieważ przykładowo karta moduł CI
    Neotion Mpeg4\Mpeg2 w które można wyposażyć np starsze odbiorniki zgodnie z
    opisem producenta nie będzie.
    JaC