  • 61. Data: 2012-11-02 20:05:37
    Temat: Re: Trwale DVD - co o tym myslicie?
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-11-02 20:03, $heikh el $hah pisze:
    > Ale *.flac nie jest jedynym bezstratnym formatem.

    Errata: oczywiście chodziło mi o 'bezstratny', bo wiadomo, że taki rip z
    SACD nie będzie bezstratny w dosłownym tego słowa znaczeniu.

    --
    ?(?.?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 62. Data: 2012-11-02 20:08:49
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-11-02 20:04, PK pisze:

    > Uważam, że nawet bezdomnym bez złamanego grosza nie wolno kraść.

    http://www.gameproducer.net/images/piracyisnottheft.
    jpg

    > Więcej ode mnie nie usłyszysz w tej kwestii.

    Spoko, nie potrzebuję, skoro jesteś taki uświęcony.

    --
    ?(?.?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 63. Data: 2012-11-02 20:13:56
    Od: Dariusz Laskowski <d...@p...pl>

    On Fri, 02 Nov 2012 20:03:35 +0100, $heikh el $hah wrote:

    > Ale *.flac nie jest jedynym bezstratnym formatem. Jest też np. *.ogg,
    > który daje do 500 kbps. Na słabym sprzęcie różnicy na pewno nie usłyszę,
    > ale na tym, który posiadam, między jakością CD-Audio a mp3 320kbps ją
    > słyszę, choć znowu zaznaczę, że nie w przypadku jakiegoś electro disco,
    > gdzie wysokich tonów próżno się dosłuchiwać...

    Aha. Ja akurat nie słyszę różnicy (nigdy nie słyszałem).
    Może dlatego redukuję to do psychologicznego efektu -- czerpania
    przyjemności z po prostu posiadania plików z seksownym rozszerzeniem? :-]

    --
    Dariusz Laskowski
    darlas at post.pl

    17th of Cheshvan, 5773

  • 64. Data: 2012-11-02 20:14:41
    Od: PK <P...@n...com>

    On 2012-11-02, $heikh el $hah <s...@g...com> wrote:
> [...]
    > słyszę, choć znowu zaznaczę, że nie w przypadku jakiegoś electro disco,
    > gdzie wysokich tonów próżno się dosłuchiwać...

    Po pierwsze: wątpię.
    Po drugie: paradoksalnie na "electro disci" może być o różnicę łatwiej
    niż w muzyce instrumentalnej.
    Po trzecie: OST do Black Hawk Down jest - jak każda muzyka filmowa -
    dosyć prosty, łatwy i przycięty tonalnie (żeby dobrze brzmieć w kinach).
    Chyba że po prostu próbujesz takim "electro disco" zaimponować swoim
    gustem muzycznym, ale szczerze mówiąc... szanse masz niewielkie. Zimmer
    nie jest żadnym topowym kompozytorem (nie szukając daleko: jest taki pan
    zwany "Penderecky"), a B.H.D. nie jest nawet w top5 jego największych
    osiągnięć (oczywiście moim zdaniem, choć lista jego nagród zdaje się to
    potwierdzać).

    pozdrawiam,
    PK

  • 65. Data: 2012-11-02 20:21:39
    Od: PK <P...@n...com>

    On 2012-11-02, Dariusz Laskowski <d...@p...pl> wrote:
    > Aha. Ja akurat nie słyszę różnicy (nigdy nie słyszałem).
    > Może dlatego redukuję to do psychologicznego efektu -- czerpania
    > przyjemności z po prostu posiadania plików z seksownym rozszerzeniem? :-]

    Mi nawet żal było czasu na dokładne wsłuchiwanie się czy słyszę czy nie.
    A jeszcze bardziej żal było mi miejsca na dysku (bo kilka lat temu dyski
    były 10 razy mniejsze, a pliki muzyczne nie). A dziś po prostu puszczam
    sobie muzykę i jest miło. A że tak naprawdę przez 90% czasu słucham jej
    z telefonu lub ultrabiednych Logitech S-120, to po prostu nie ma o czym
    mówić :).

    pozdrawiam,
    PK

  • 66. Data: 2012-11-02 20:24:20
    Od: PK <P...@n...com>

    On 2012-11-02, $heikh el $hah <s...@g...com> wrote:
    > http://www.gameproducer.net/images/piracyisnottheft.
    jpg

    Cytując klasyka: "No pierwsze to jak można prostytutkę zgwałcić?"

    > Spoko, nie potrzebuję, skoro jesteś taki uświęcony.

    No to wszyscy są szczęśliwi. I dobrze, bo przecież o to chodzi w życiu.
    :)

    pozdrawiam,
    PK

  • 68. Data: 2012-11-02 21:40:53
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-11-02 20:21, PK pisze:
    > A że tak naprawdę przez 90% czasu słucham jej
    > z telefonu lub ultrabiednych Logitech S-120, to po prostu nie ma o czym
    > mówić:).

    No właśnie. A wyobraź sobie hi-endowe stereo Marantz i dobrze nagraną,
    oryginalną płytę CD-Audio (to u szwagra) albo równie hi-endowy zestaw
    Denona z porządnym gramofonem i nową płytą winylową (u brata). Powala.
    Ja mam tylko budżetową mini-wieżę Sony RXD5 (http://kut.as/rxd5) i choć
    stara, to pewnie 99,9% głośników komputerowych się przy tym chowa.
    Oczywiście podłączana do laptopa przez zewnętrzną kartę dźwiękową via
    USB i karty via kabel Jack/RCA za 20 zł...

    --
    ?(?.?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 67. Data: 2012-11-02 21:40:53
    Od: Animka <a...@w...pl>

    > Uważam, że nawet bezdomnym bez złamanego grosza nie wolno kraść.
    > Więcej ode mnie nie usłyszysz w tej kwestii.

    Moglam nagrywać programy radiowe, muzykę przez Rejestrator dźwięku.
    Teraz niby się nagrywa, ale jest potem tylko szum. Co mogłam przestawić
    w ustawieniach?

    --
    animka

  • 69. Data: 2012-11-02 22:24:44
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-11-02 19:14, $heikh el $hah pisze:

    > Pewnie, tylko raczej z jakimś utworem dobrze mi znanym, a najlepiej ze
    > ścieżką muzyczną z "Black Hawk Down" H. Zimmera. Jak nie słyszałeś, a
    > nie jakimś badziewnym electropopem, gdzie dominują tony niskie...

    Były już takie testy.
    Grupa audiofili słuchała tego, co lubi, na sprzęcie, który zna. I guzik.
    MP3 320 nie od odróżnienia. MP3 128 - coś tam niektórym świtało, ale nie
    wszystkim. Można więc założyć, że MP3 192 jest optymalne dla większości,
    a 320 zadowoli w 100% każdego.

    --
    MN

  • 70. Data: 2012-11-02 22:28:35
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    W liście datowanym 2 listopada 2012 (21:40:53) napisano:

    > No właśnie. A wyobraź sobie hi-endowe stereo Marantz i dobrze nagraną,
    > oryginalną płytę CD-Audio (to u szwagra) albo równie hi-endowy zestaw
    > Denona z porządnym gramofonem i nową płytą winylową (u brata). Powala.

    Niektórzy słuchają dobrego sprzętu grającego.

    Inni słuchają muzyki.

    --
    Pozdrowienia,
    Yakhub