  • 1. Data: 2010-09-01 12:11:59
    Temat: Troche nie na temat - chiński sklep z elektroniką
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    Witam !

    Zupełnie z głowy wypadł mi adres znanego chińskiego sklepu z elektroniką
    audio/video/komputery/gadżety. Nie jest to dealextreme.com.
    Pomożecie ?

    --
    VSS
    http://vss.pl

  • 2. Data: 2010-09-01 13:19:57
    Od: "grin" <s...@a...er>

    http://www.d2dchina.com/ ?

  • 3. Data: 2010-09-01 14:58:13
    Od: EM <e...@p...onet.pl>

    http://www.kaidomain.com/

  • 4. Data: 2010-09-01 21:41:35
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    EM wrote:

    > http://www.kaidomain.com/

    dzięki za oba ale to nie to :(

    --
    VSS
    http://vss.pl

  • 5. Data: 2010-09-02 20:13:24
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    W dniu 2010-09-01 14:11 VSS napisał(a):

    > Zupełnie z głowy wypadł mi adres znanego chińskiego sklepu z elektroniką
    > audio/video/komputery/gadżety. Nie jest to dealextreme.com.

    Hongkong:
    http://shop.brando.com/

    --
    Adam Dybkowski