  • 1. Data: 2010-08-31 15:53:57
    Temat: obudowa da złącza D-SUB 44pin
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    Potrzebne mi złącze D-SUB 44 pin (DSC-444 w TME).
    Ale, nie mogę znaleźć obudowy do tego złącza. Patrzyłem też w ELFIE, i chyba
    w ogóle nie ma obudowy do takiej wartości pinów ?
    No, ale to przecież niemożliwe... Źle szukam ?

  • 2. Data: 2010-08-31 18:28:44
    Temat: Re: obudowa da złącza D-SUB 44pin
    Od: "Szymon" <g...@p...pl>

> [...]
    > chyba w ogóle nie ma obudowy do takiej wartości pinów ?
    > No, ale to przecież niemożliwe... Źle szukam ?

    Wskazowka: DB-9 i geste DB-15...
    Obudowa od zwyklego DB-25 powinna byc na miare OIDP...

    Szymon

  • 3. Data: 2010-08-31 19:55:49
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    > Wskazowka: DB-9 i geste DB-15...
    > Obudowa od zwyklego DB-25 powinna byc na miare OIDP...

    aa, tak kolega kombinuje...
    Hm, no tak, ale to muszem (chociaż nie chcem) przymierzyć lubo też kupić "na
    wiarę"...
    No dobra, ale koncepcja chyba słuszna jest....

  • 4. Data: 2010-08-31 21:57:06
    Od: "entroper" <entroper-pocztaonetpeel>

> [...]
    "na
    > wiarę"...
    > No dobra, ale koncepcja chyba słuszna jest....

    były jeszcze DB-37 OIDP, może tę koncepcję też sprawdź :)

    e.

  • 5. Data: 2010-08-31 22:21:25
    Od: "Szymon" <g...@p...pl>

    Użytkownik "entroper" <entroper-pocztaonetpeel> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "sundayman" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > "na
    >
    > były jeszcze DB-37 OIDP, może tę koncepcję też sprawdź :)

    Wyczuwam u Kolegow delikatna niechec do sprawdzenia dokumentacji;)
    http://zefiryn.tme.pl/dok/a13/dsc-4.pdf
    http://zefiryn.tme.pl/dok/a13/dsc-1.pdf

    Stawiam na DB25:)

    Szymon

  • 6. Data: 2010-08-31 22:30:42
    Od: "entroper" <entroper-pocztaonetpeel>

    Użytkownik "Szymon" <g...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Wyczuwam u Kolegow delikatna niechec do sprawdzenia dokumentacji;)
    > http://zefiryn.tme.pl/dok/a13/dsc-4.pdf
    > http://zefiryn.tme.pl/dok/a13/dsc-1.pdf

    niestety to prawda, zainteresowałem się wymiarami ale już było za późno :)

    e.

  • 7. Data: 2010-09-01 09:06:47
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 01.09.2010 00:30, schrieb entroper:
    > Użytkownik "Szymon"<g...@p...pl> napisał w wiadomości

    > niestety to prawda, zainteresowałem się wymiarami ale już było za późno :)

    Używam D-SUB HD 44 piny i do tego obudów D-SUB 25. Pasują bez problemu.
    Tylko kabel czasem trudno upchnąć, jak masz komplet odrutowania. Wybierz
    taką obudowę, gdzie zabezpieczenie przed wyrwaniem jest odpowiednie do
    twojego kabla. Ja mam, oprócz metalowych, takie z czarnego tworzywa z 3
    możliwymi wyjściami kabla (180°, 135° i 225°) z klapkami.

    Waldek

  • 8. Data: 2010-09-01 10:32:57
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > twojego kabla. Ja mam, oprócz metalowych, takie z czarnego tworzywa z 3
    > możliwymi wyjściami kabla (180°, 135° i 225°) z klapkami.

    akurat z tym (znaczy wyrywaniem) problemu nie będzie, bo kabelek 20 cm
    wewnątrz obudowy, więc go nawet nikt nie zobaczy.
    Tak, że tylko wymiar istotny.

    Pozdr.

  • 9. Data: 2010-09-01 12:13:31
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    sundayman wrote:
> [...]
    > i chyba w ogóle nie ma obudowy do takiej wartości pinów ?
    > No, ale to przecież niemożliwe... Źle szukam ?

    Na pewno do tych złącz pasuja obudowy od D-SUB25. Wczoraj kupowałem 5 takich
    złacz do radiolinii nec pasolink. jako obudowy zastosowałem te do D-SUB25.

    --
    VSS
    http://vss.pl