  • 11. Data: 2009-06-15 09:25:26
    Temat: Re: Troche fotek Hartowiec
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Wieca pisze:

    > Ja tam się zabezpieczyłem i zgrałem od Tytusa bezpośrednio, jeszcze w
    > Hartku. Także mam też te, których z litości nie zamieścił....

    szkoda, że to nie wszystkie :(

    --
    gildor
    9'99

  • 12. Data: 2009-06-15 11:52:39
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    *** "Piotr May"
    super. ja pieudole.. Tytus. PoCo komu ogladanie 6 razy tego samego ujecia?

    Piotrusiu nie jestes sam na swiecie, mnie naprzyklad bawi 5 fotek pod rzad
    wskazujacych whelle Lesora - choc sam moment gumowania stal sie za moimi
    plecami
    lub Drutek smigajacy rowerkiem...
    Nie wspomne o Mikim jarajacym sie swoimi Akrapami, bo jesli zrobil bym tylko
    po jednej fotce na wystrzal to fotki zajely by cala galerie - ale skad Ty
    mozesz o tym wiedziec...
    Lubie rowniez robic fotki dzieciakom bo rosna tak szybko...i ich mamom bo
    zwykle pieknie wygladaja ze swoimi pociechami.

    *** chetnie bym se obejrzal realacje, ale twoja zniechecila mnie po 10
    fotkach.

    Nie napisze ze mi przykro...bo najlatwiej krytykuje sie to czego sie nie
    widzialo lub o czym sie nie ma pojecia... wiele sie nie naogladales jakies
    1,4 ujecia.
    Moze sa lepsi ode mnie ktorzy potrafia zrobic fotke jednym strzalem, ale ja
    slyszalem ze na jedno dobre foto przypada jakies 1000 kiepawych.

    Cieszy rowniez ze mam zamowienia na plyty z tymi fotkami...czyli wyglada na
    to ze dla kogos moga miec jakies znaczenie...

    Dziekuje za uwage

    --
    T i żółte
    (te najszypsze)

    --
    T i żółte
    (te najszypsze)

  • 13. Data: 2009-06-15 12:02:49
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-06-15 13:52:39 +0200, "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl> said:

    > Moze sa lepsi ode mnie ktorzy potrafia zrobic fotke jednym strzalem, ale ja
    > slyszalem ze na jedno dobre foto przypada jakies 1000 kiepawych.

    Zgadza się. Tylko sztuka polega na tym, żeby z tego 1000 średnich
    wybrać i pokazać właśnie to jedno zajebiste ;-)
    Mi tam nie przeszkadza rozmiar galerii, ale to pewnie dlatego, że
    byłem. Sam często jednak męczę się oglądaniem zbyt obszernych i po
    parunastu daję sobie spokój, więc poniekąd rozumiem Piomaya.

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 14. Data: 2009-06-15 13:26:14
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka
    ***"de Fresz"

    Zgadza się. Tylko sztuka polega na tym, żeby z tego 1000 średnich wybrać i
    pokazać właśnie to jedno zajebiste ;-)

    Ano, na pierwszej stronie gazety czy wystawy, lapiesz roznice???
    A w hartku bylo ze 150 osob...

    ***Mi tam nie przeszkadza rozmiar galerii, ale to pewnie dlatego, że byłem.

    Ciesze sie, wypalic plytke???

    --
    T i żółte
    (te najszypsze)

  • 15. Data: 2009-06-15 14:00:21
    Od: Terror <t...@s...scigacz.pl>

    Dnia 15-06-2009 o 11:19:18 Wieca <w...@p...onet.pl> napisał(a):

    > gildor napisa?(a) :
    >
    > Ja tam sie zabezpieczy?em i zgra?em od Tytusa bezpo?rednio, jeszcze w
    > Hartku. Tak?e mam te? te, których z lito?ci nie zamie?ci?....

    hehe, i za to dziękujemy ;)

    --
    Terror | B12 | X360 | PSP | GG: 52182 | GT: T3rror PL
    t3rror.eu

  • 16. Data: 2009-06-15 14:07:57
    Od: Jacek Różański <j...@e...pl>

    Tytus z Fabryki pisze:
> [...]
    >
    > Cieszy rowniez ze mam zamowienia na plyty z tymi fotkami...czyli wyglada na
    > to ze dla kogos moga miec jakies znaczenie...

    Aleś się przejął typowo polskim mędzeniem. Akurat Pjomaj też robi
    imprezy, które są w jakiś sposób powtarzalne więc nie rozumiem o
    co mu chodzi. Ale jak widać "własne" nudy są lepsze od cudzych.

    --
    Pozdrowienia, Best regards
    Jacek Różański, ETZ-251, XJ-900S, V-740

  • 17. Data: 2009-06-15 14:09:43
    Od: Jacek Różański <j...@e...pl>

    de Fresz pisze:

> [...]
    > Sam często jednak męczę się oglądaniem zbyt obszernych i po parunastu
    > daję sobie spokój, więc poniekąd rozumiem Piomaya.

    Tytus obfotografował wszystko i wszystkich. Dzięki temu można
    znaleźć fotki na których się jest. A jeśli chodzi o nas to nam
    się podobają wszystkie foty bo to nasza impreza.

  • 18. Data: 2009-06-15 14:30:50
    Od: "Viking" <v...@o...pl>

    Użytkownik "Piotr May" <p...@r...pl> napisał w wiadomości

    12#

    > super. ja pieudole.. Tytus. PoCo komu ogladanie 6 razy tego samego ujecia?
    >
    > chetnie bym se obejrzal realacje, ale twoja zniechecila mnie po 10
    > fotkach.

    V-tkacy.:)
    Ale tam.. poczułem sie jakbym tam był:)
    P.S. CO ZROBILIŚCIE ALBERCIKOWI!!!! ??? ;)

    Pozrd.
    Tomek
    Kiedyś wróce... jak sie pozbieram.;

  • 19. Data: 2009-06-15 14:33:18
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 15 Cze, 16:30, "Viking" <v...@o...pl> wrote:

    > Ale tam.. poczułem sie jakbym tam był:)
    No wlasnie, geju, dlaczemu Cie nie bylo? :)

    > P.S. CO ZROBILIŚCIE ALBERCIKOWI!!!! ??? ;)
    Zabralismy flaszke. I zemdlal. :)

    pzdr, dr
    FJR/525

  • 20. Data: 2009-06-15 14:33:36
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    *** "Jacek Różański"
    Aleś się przejął typowo polskim mędzeniem.

    Jacus jedynym czym sie przejalem to jak zamkli bar w nocy z soboty na
    niedziele cosmy wyli pod wiata :)

    --
    T i żółte
    (te najszypsze)