    From: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Troche fotek Hartowiec
    Date: Mon, 15 Jun 2009 13:52:39 +0200

    Siemka

    *** "Piotr May"
    super. ja pieudole.. Tytus. PoCo komu ogladanie 6 razy tego samego ujecia?

    Piotrusiu nie jestes sam na swiecie, mnie naprzyklad bawi 5 fotek pod rzad
    wskazujacych whelle Lesora - choc sam moment gumowania stal sie za moimi
    plecami
    lub Drutek smigajacy rowerkiem...
    Nie wspomne o Mikim jarajacym sie swoimi Akrapami, bo jesli zrobil bym tylko
    po jednej fotce na wystrzal to fotki zajely by cala galerie - ale skad Ty
    mozesz o tym wiedziec...
    Lubie rowniez robic fotki dzieciakom bo rosna tak szybko...i ich mamom bo
    zwykle pieknie wygladaja ze swoimi pociechami.

    *** chetnie bym se obejrzal realacje, ale twoja zniechecila mnie po 10
    fotkach.

    Nie napisze ze mi przykro...bo najlatwiej krytykuje sie to czego sie nie
    widzialo lub o czym sie nie ma pojecia... wiele sie nie naogladales jakies
    1,4 ujecia.
    Moze sa lepsi ode mnie ktorzy potrafia zrobic fotke jednym strzalem, ale ja
    slyszalem ze na jedno dobre foto przypada jakies 1000 kiepawych.

    Cieszy rowniez ze mam zamowienia na plyty z tymi fotkami...czyli wyglada na
    to ze dla kogos moga miec jakies znaczenie...

    Dziekuje za uwage

    --
    T i żółte
    (te najszypsze)