  • 11. Data: 2009-02-24 21:18:19
    Temat: Re: Trafiło i we mnie.Katastrofa
    Od: Nguyen Bang Giang <n...@y...com>

    Dnia Tue, 24 Feb 2009 20:34:15 +0000 (UTC), Bogusław Pazorek napisał(a):

    > ... Niby niewiele,
    > 6 maleńkich, czarnych punkcików,

    Coś mi nie gra! Aby śnieg dostał się do matrycy podczas wymiany optyki
    musiałby pokonać lustro i migawki! Bo wtedy są one opuszczone i zasłaniają
    matrycę.
    --
    Pozdrawiam,
    Giang.

  • 12. Data: 2009-02-24 21:25:36
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Nguyen Bang Giang pisze:

    > Coś mi nie gra! Aby śnieg dostał się do matrycy podczas wymiany optyki
    > musiałby pokonać lustro i migawki! Bo wtedy są one opuszczone i zasłaniają
    > matrycę.

    Mamy kilka możliwości:
    1- dostał się do komory lustra i w trakcie podniesienia lustra dostał
    się na matrycę
    2- pytający mówi o pyłkach znajdujących się na lustrze, a czyści matrycę
    i dlatego mu nie schodzę
    3- podobnie jak w pkt.2, tyle, że pyłki siedzą na matówce
    :D

    --
    Gates i Stirlitz patrzą, jak faszyści palą książki:
    - Cenzura - pomyślał Stirlitz.

  • 13. Data: 2009-02-24 21:41:06
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze ggx:

    > Jeśli będą twardsze od filtra IR, to wtedy go porysują. A czy Sensor
    > Swabs działają w inny sposób?

    A tak w ogóle to nie dałoby się przed ten filtr wstawić szafirowej szybki?

  • 14. Data: 2009-02-24 22:02:52
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Mateusz Ludwin pisze:
    > Rzecze ggx:

    > A tak w ogóle to nie dałoby się przed ten filtr wstawić szafirowej szybki?

    Masz na myśli takie rozwiązanie?
    http://a.img-dpreview.com/reviews/SigmaSD9/Images/du
    stprotector-001.jpg

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 15. Data: 2009-02-24 22:22:34
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-02-24 22:41:06 +0100, Mateusz Ludwin <n...@s...org> said:

    > A tak w ogóle to nie dałoby się przed ten filtr wstawić szafirowej szybki?

    A przed szafirową szybkę co wsadzić?
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2009-02-24 22:23:52
    Od: Grzegorz Góra <g...@p...fr>

    Dnia Tue, 24 Feb 2009 22:18:19 +0100, Nguyen Bang Giang napisał(a):

    > Coś mi nie gra! Aby śnieg dostał się do matrycy podczas wymiany optyki
    > musiałby pokonać lustro i migawki! Bo wtedy są one opuszczone i zasłaniają
    > matrycę.

    Ależ ;) Śnieg nie musiał dostać się bezpośrednio na filtr. Urągajace to
    Murphy'emu! Te paćkające, podstępne drobiny zawsze... *zawsze* czają się
    w zakamarkach i brużdżą wtedy, gdy człowiek ich najmniej by ich
    oczekiwał. Agdzieżbytam miały sie pojawić, gdy światła jest dostatek;
    apoco, gdy przysłona f/5,6... Człowiek w swym artystycznym szale dokręca
    do f/11 i... no właśnie, na pierwszy plan niemalże sie pcha... to coś!

    Nightmare on Sensor Street.

    ;)

    A na poważnie - nie ma się co pietrać. SensorClear lub inne wynalazki,
    na-mokro i na-sucho. warunek - nie leźć wcześniej na siłownię, żeby nie
    stracić czucia w ręce i... jak to bardzo dawno, daaawno temu radziła
    Gazeta Młodych w poradniku dla świeżo zakochanych: miękko i powoli ;)

    --
    Pozdr.
    Grzegorz

  • 17. Data: 2009-02-24 22:26:05
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-02-24 21:34:15 +0100, "Bogusław Pazorek"
    <b...@g...pl> said:

    > Niby niewiele,
    > 6 maleńkich, czarnych punkcików, które są widoczne jak sfotografuję czyste
    > niebo

    Kluczowe słowo "sfotografuję"
    ;)

  • 18. Data: 2009-02-24 22:32:57
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze JA:

    > A przed szafirową szybkę co wsadzić?

    Szafirowa się nie zarysuje.

  • 19. Data: 2009-02-24 22:33:21
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze "Paweł W.":

    > Masz na myśli takie rozwiązanie?
    > http://a.img-dpreview.com/reviews/SigmaSD9/Images/du
    stprotector-001.jpg

    Nie, szybka powinna być na filtrze.

  • 20. Data: 2009-02-24 22:42:19
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    JA napisał:

    > A przed szafirową szybkę co wsadzić?

    A po co wsadzać przed szafirową szybkę?

    m.
    --
    People tend to not say anything when they are satisfied, and to say
    something when they are not, so you tend to only hear negatives, so