  • 11. Data: 2011-12-07 11:09:08
    Temat: Re: To sie nadaje do SĄDU !!! - TVN Turbo Uwaga pirat...
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-12-07 11:03, AZ pisze:

    > Nie, nie ma czegos takiego.

    Pewnie policman ma legalizację na dalmierz w oku :)

  • 12. Data: 2011-12-07 11:25:07
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-07, Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury> wrote:

    > Pewnie policman ma legalizację na dalmierz w oku :)

    To jego dobra wola, taki lajf :-)

    http://www.v10.pl/Oszusci,w,policyjnych,mundurach,Cz
    y,policyjne,wideorejestratory,moga,sie,mylic,60681.h
    tml

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 13. Data: 2011-12-07 11:38:54
    Temat: Re: To sie nadaje do S?DU !!! - TVN Turbo Uwaga pirat...
    Od: "bma" <a@a>

    > To byl radiowoz z wideorejestratorem tylko czy z Iskra?

    Nie wiem. A jak da się łatwo odróżnić te dwa?

  • 14. Data: 2011-12-07 11:43:01
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-07, bma <a@a> wrote:

    > Nie wiem. A jak da się łatwo odróżnić te dwa?

    Iskre maja OIDP tylko nowe Alfy:

    http://antyradary.phi.pl/mapa_fotoradarow/video/legi
    onowo.htm

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 15. Data: 2011-12-07 11:51:00
    Od: "bma" <a@a>

    > Iskre maja OIDP tylko nowe Alfy:
    >
    > http://antyradary.phi.pl/mapa_fotoradarow/video/legi
    onowo.htm

    No to na 96% był to zwykły wideorejestrator.

  • 16. Data: 2011-12-07 11:56:19
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-07, bma <a@a> wrote:

    onowo.htm

    > No to na 96% był to zwykły wideorejestrator.

    Czyli zmierzona predkosc zalezy od humoru Policjanta :-) No i np. mierza
    predkosc samochodu 300-400 metrow dalej oczywiscie utrzymujac predkosc
    stala wzgledem mierzonego pojazdu...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 17. Data: 2011-12-08 14:17:17
    Od: "Wojtek" <w...@l...plll>

    > I o co chodzi? Trzeba znać PORD. Po 1-sze światło żółte, a nie
    > pomarańczowe,
    G.. mnie obchodzi jak powinno być, ja nigdzie żółtego nie widziałem jeszcze
    na sygnalizatorze (wiem że prawo mówi inaczej). Może jesteś daltonista, to
    Twoja sprawa, ale to nie zanczy że na pomarańczowe mam mówić żółte :)).
    No a może by tak się pospierać, panie ale ja nie wjechałem na żółtym!!!
    tylko na pomarańczowym, Panie "władzo" niech Pan mi pokaże to żółte.....:)

    --
    wojtek

  • 18. Data: 2011-12-08 20:43:25
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 7 Dec 2011 09:45:09 +0100, Chris napisał(a):

    > czas i drogę hamowania żeby zdążyć się zatrzymać przed ale panowie
    > policjanci za skrzyżowaniem uparcie twierdzili że przejechałem na CZERWONYM
    > .. i co ?? do sądu się odwołam ... walą w chuja i już bo nie ma tego jak
    > zweryfikować potem a zawssze liczy się słowo policjanta a nie kierowcy.

    I dlatego warto mieć rejestrator.

    --
    ___________ (R)

  • 19. Data: 2011-12-09 10:13:51
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Adam Płaszczyca nabazgrał(a):

    > I dlatego warto mieć rejestrator.

    Tylko rejestrator może nie zobaczyć świateł bo zazwyczaj jest skierowany na
    wprost.

    Ale fakt rejestrator się przydaje, kolega dorabia jako kierowca autobusów i
    miał kiedyś dzwona, ewidentnie koleś mu się wjebał przed maskę ale szedł w
    zaparte że to wina kierowcy autobusu, na szczęście autobusy mają kamery
    (podbno nawet 12 sztuk w całym autobusie) i wyszło że osobowy zajechał ...

  • 20. Data: 2011-12-09 21:13:49
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 9 Dec 2011 10:13:51 +0100, Chris napisał(a):

    > Tylko rejestrator może nie zobaczyć świateł bo zazwyczaj jest skierowany na
    > wprost.

    A światła, które Cie dotyczą są za Tobą, prawda?

    --