  • 1. Data: 2010-09-11 01:00:36
    Temat: Tłum: "PO + TVN = kłamstwo, manipulacja"
    Od: "Marcin Rolicki" <m...@W...gazeta.pl>

    "PO + TVN = kłamstwo, manipulacja" taki transparent bez przerwy był
    eksponowany w relacji w TVP Info na żywo w wejściu o 21.30. Wieczorem odbył
    się marsz pamięci po mszy w piąty miesiąc po rozbiciu się samolotu w Smoleńsku
    z prezydentem Polski, w proteście przeciwko niejasnemu śledztwu w sprawie
    przyczyn katastrofy. TVP Info ciągle eksponowała ten transparent, interesujące
    jak TVN24 przedstawiało ten wstydliwy fakt.

    Wpatrując się dokładnie, po lewej w tle można zobaczyć ten transparent o
    kłamstwie PO + TVN:
    305.html?i=10

  • 2. Data: 2010-09-11 06:24:34
    Temat: Re: Tłum: "PO + TVN = kłamstwo, manipulacja"
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2010-09-11 03:00, Marcin Rolicki pisze:
> [...]
    > jak TVN24 przedstawiało ten wstydliwy fakt.
    >
    > Wpatrując się dokładnie, po lewej w tle można zobaczyć ten transparent o
    305.html?i=10

    uprawiaj sobie dalej to pisowską propagandę.
    i tak co miesiąc będziemy organizować marsze itp.
    bo kurdupel nie chce ze sceny zejść..

    PLONK

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 3. Data: 2010-09-11 07:58:44
    Od: z <z...@g...pl>

    pawell32 pisze:

    > uprawiaj sobie dalej to pisowską propagandę.
    > i tak co miesiąc będziemy organizować marsze itp.
    > bo kurdupel nie chce ze sceny zejść..

    Nie zajmuj się pierdołami tylko organizuj marsze jak rząd Ci podwyższa
    podatki. Gdybyś nie wiedział to kolej na kierowców. Niewielka podwyżka
    przy rejestracji i przeglądach. Tylko 100% :-)

  • 4. Data: 2010-09-11 08:09:06
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2010-09-11 09:58, z pisze:
    > Nie zajmuj się pierdołami tylko organizuj marsze jak rząd Ci podwyższa
    > podatki. Gdybyś nie wiedział to kolej na kierowców. Niewielka podwyżka
    > przy rejestracji i przeglądach. Tylko 100% :-)

    co piernik do wiatraka?
    na marsze i inne tego typu pierdoły nie mam czasu.
    p.s.
    nie mam zamiaru nikogo usprawiedliwiać. wszyscy są tak samo
    warci.
    swoją drogą w Warszawie mają "życie jak w Madrycie"
    jak mają tyle czasu tam wystawać i pikietować to chyba nie muszą
    pracować?

    EOT

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 5. Data: 2010-09-11 09:40:06
    Temat: Re: "PO + TVN = kłamstwo, manipulacja"
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    eta.pl
    *Marcin Rolicki* napisał(-a):

    > "PO + TVN = kłamstwo, manipulacja" taki transparent bez przerwy był
    > eksponowany w relacji w TVP Info na żywo w wejściu o 21.30.

    A mnie się podobały pochodnie. Obraz jak sprzed Raichstagu w 1933, tylko
    Fuhrer nieco odmieniony :D
    PLONK

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 6. Data: 2010-09-11 10:54:47
    Od: z <z...@g...pl>

    pawell32 pisze:

    > co piernik do wiatraka?

    Gdybyś trochę pomyślał (sam tak z siebie, naprawdę to się udaje) to
    zauważyłbyś kto to wszystko zaczął i komu jest to na rękę.
    Poddajesz się manipulacji tak samo jak ci pod krzyżem, jak pisowcy nie
    wspominając o tych milionach którzy są święcie przekonani że Tusk nie
    kłamie i działa dla ich dobra.
    Niestety za rok to gospodarka się wysypie i nikt nie będzie już nawet
    miał siły i chęci do rozliczania leniwców i manipulatorów. A szkoda.

  • 7. Data: 2010-09-11 15:39:56
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net>

    W sobota, 11 września 2010 11:40, Big Jack wyraził następujacą opinię:

    > A mnie się podobały pochodnie. Obraz jak sprzed Raichstagu w 1933, tylko
    > Fuhrer nieco odmieniony :D

    Eee tam, jak na razie to wygląda mi dopiero na przygotowania do puczu
    monachijskiego ;-)

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

  • 8. Data: 2010-09-13 05:15:01
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2010-09-11 12:54, z pisze:
> [...]
    > Niestety za rok to gospodarka się wysypie i nikt nie będzie już nawet
    > miał siły i chęci do rozliczania leniwców i manipulatorów. A szkoda.

    1. pisałem, że są tak samo dobrzy jak wszyscy, więc nikomu nie wierze
    2. takie manifestacje nic nie dadzą
    3. to nie ta grupa

    --
    pozdrawiam. pawell32