  • 41. Data: 2004-11-08 21:24:14
    Temat: Re: Tlenofon?
    Od: RusH <l...@p...pl>

    Marcin Sochacki <w...@s...bg.univ.gda.pl> wrote :

    > Zapominasz, ze telefon, w przeciwienstwie do P2P wymaga stalego
    > zaangazowania uzytkownika (znaczy machania szczeką) aby zajmowac
    > przepustowośc. Po jakimś czasie mu sie znudzi albo szczeka go
    > rozboli i sie rozlączy, zwalniając pasmo dla innych. P2P moze
    > zapuścic i iśc spac.

    odpal skajpa, polacz sie z kims i milcz - nadal zjada 5KB w obie
    strony

    Pozdrawiam.
    --
    RusH //
    http://randki.o2.pl/profil.php?id_r=352019

  • 42. Data: 2004-11-08 21:25:21
    Od: RusH <l...@p...pl>

    Janusz - Vahanara <v...@o...gapp.pl> wrote :

    > BTW, które kablówki?
    > Znajomy ma chello. Nie zaoferowano mu telefonii internetowej.

    aster "ma zamiar" juz z 5 lat :)

    Pozdrawiam.

  • 43. Data: 2004-11-08 21:56:42
    Od: "Mateusz Swatek" <m...@s...krakow.pl>

    Użytkownik "Andrzej Bursztynski" <_...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Może ja mam taki niefart - strasznie mi zniekształca rozmowy i działa
    > tak sobie..-(

    moze koledze sie limity w neo pokonczyly ?
    moze trzeba by te wszystkie P2P w tle pozamykac ?
    a co do znieksztalcen
    zeby taka IDEA miala tyle znieksztalcen co moj Skype ...

    --
    pozdrawiam,
    Mateusz

  • 44. Data: 2004-11-08 22:37:02
    Od: Andrzej Bursztynski <_...@n...pl>

    Mateusz Swatek wrote:

    > moze koledze sie limity w neo pokonczyly ?

    A odkąd na Neo 640 są jakieś limity? To innemu koledze po zassaniu 80GB
    rzekomo wysyłała TPSA pisma o limitach - coś się szanownemu koledzie pomerdało.
    A wg. dyskusji - nawet pasmo po przycięciu jest wystarczające.

    > moze trzeba by te wszystkie P2P w tle pozamykac ?

    Panie kolego Mateusz, bądź poważny.

    > a co do znieksztalcen
    > zeby taka IDEA miala tyle znieksztalcen co moj Skype ...

    Niedowiarków zapraszam na prezentację "mojego" Skype, wygląda na to, że
    osoba na Neo dobrze słyszy, a ją ledwo słychać aż połączenie się rwie.
    Cóż - by sprawdzić spiskową teorię dziejów spróbuję połączenia TPNET-Neo.

    --
    Andrzej Bursztynski, My personal opinions are just mine
    -dodaj imię kropeczka nazwisko małpa i masz adres pocztowy-

  • 45. Data: 2004-11-09 05:55:42
    Od: "Mateusz Swatek" <m...@s...krakow.pl>

> [...]
    > pomerdało.
    > A wg. dyskusji - nawet pasmo po przycięciu jest wystarczające.
    patrze do oferty TP S.A. i sa limity w kazdej usludze Neo
    jak nie masz, to bedziesz mial niedlugo

    > Panie kolego Mateusz, bądź poważny.
    znaczy co, programy nie przeszkadzaja, czy ich nie ma ??
    IMHO to nie jest oczywiste

    > Niedowiarków zapraszam na prezentację "mojego" Skype, wygląda na to, że
    > osoba na Neo dobrze słyszy, a ją ledwo słychać aż połączenie się rwie.
    > Cóż - by sprawdzić spiskową teorię dziejów spróbuję połączenia TPNET-Neo.
    Wczoraj rozmawialem z kolega co ma dokladnie Neo 640
    byl w szoku, ze tak dobrze chodzic moze
    jakies 42 kbity mi bralo z lacza

    --
    pozdrawiam,
    Mateusz

  • 46. Data: 2004-11-09 07:04:03
    Od: Andrzej Bursztynski <_...@n...pl>

    Mateusz Swatek wrote:
    > patrze do oferty TP S.A. i sa limity w kazdej usludze Neo
    > jak nie masz, to bedziesz mial niedlugo

    Pasmo to mam limitowane od zawsze, a jak ktoś ma umowę na czas określony
    i ją aneksuje - to warunki umowy nie ulegają zmianie. Inna sprawa, że
    poważnie się zastanawiam nad AsterCity.

    > znaczy co, programy nie przeszkadzaja, czy ich nie ma ??
    > IMHO to nie jest oczywiste

    Ja nie backupuję internetu.

    > Wczoraj rozmawialem z kolega co ma dokladnie Neo 640 byl w szoku, ze tak
    > dobrze chodzic moze jakies 42 kbity mi bralo z lacza

    Mam jeszcze jedno podejrzenie - jaki procresor ma kolega? U mnie to jest
    Athlon 700 i winda chyba krzycząca o reinstalację od czasu jak córka na niej
    szaleje..-)

  • 47. Data: 2004-11-09 07:10:22
    Od: "Mateusz Swatek" <m...@s...krakow.pl>

    > Pasmo to mam limitowane od zawsze, a jak ktoś ma umowę na czas określony
    > i ją aneksuje - to warunki umowy nie ulegają zmianie. Inna sprawa, że
    > poważnie się zastanawiam nad AsterCity.
    Zaneksujesz ?
    zebys sie nie rozczarowal
    Tak jak bylo z IDEA 50/100 - nie mozna przedluzyc umowy na usluge ktora juz
    nie jest oferowana

    > Ja nie backupuję internetu.
    Ja tez nie, ale mula nie wylaczam

    > Mam jeszcze jedno podejrzenie - jaki procresor ma kolega? U mnie to jest
    > Athlon 700 i winda chyba krzycząca o reinstalację od czasu jak córka na
    > niej
    > szaleje..-)
    Duron 1,4@1,8
    Odpalone : Outlook Express, Opera, IE, 2*GG,emule, azeurus
    i nic, dziala slicznie

    --
    mateo

  • 48. Data: 2004-11-09 07:15:45
    Od: Andrzej Bursztynski <_...@n...pl>

    Mateusz Swatek wrote:
    > Zaneksujesz ?
    > zebys sie nie rozczarowal

    Proponuję przenieść dyskusję na alt.neostrada bo jesteś zupełnie
    niezorientowany.

    > Ja tez nie, ale mula nie wylaczam

    A ja uczę dziecko że nie należy piracić -)

    > Duron 1,4@1,8
    > Odpalone : Outlook Express, Opera, IE, 2*GG,emule, azeurus
    > i nic, dziala slicznie

    Hmm, która winda i jak z obciążeniem systemu?

  • 49. Data: 2004-11-09 07:28:00
    Od: richie <u...@p...wp.pl>

    On 9 Nov 2004 07:04:03 GMT, Andrzej Bursztynski <_...@n...pl>
    wrote:

    >Ja nie backupuję internetu.

    Ty nie, ale czy masz pewność że twój rozmówca też przypadkiem w tle
    sobie czymś łącza nie przytykał?
    O co bardzo łatwo, szczególnie, jeśli to był neostradowy adsl.

    richie
    --
    Unik jaki zastosował rzadko ogląda się na naszych ringach...
    złapano go dopiero przy szatni, jak odbieral koszulkę.

  • 50. Data: 2004-11-09 07:38:29
    Od: Andrzej Bursztynski <_...@n...pl>

    richie wrote:
    > Ty nie, ale czy masz pewność że twój rozmówca też przypadkiem w tle
    > sobie czymś łącza nie przytykał?

    Przestańcie się czepiać, mam pewność, bo próby robię z córką-)