  • 31. Data: 2004-11-08 15:55:07
    Temat: Re: Tlenofon?
    Od: Janusz - Vahanara <v...@o...gapp.pl>

    Nastał nam piękny 8 listopad 2004 roku,
    kiedy to Andrzej Bursztynski posłał(a) w świat wiadomość

    > Po jakiej drodze i do czego drodze??

    Traceroute ode mnie do andy.pse.pl.

    Janusz - Vahanara
    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,

  • 32. Data: 2004-11-08 15:56:59
    Od: Andrzej Bursztynski <_...@n...pl>

    Janusz - Vahanara wrote:

    > Traceroute ode mnie do andy.pse.pl.

    Ok, jak już tłumaczyłem - przyjąłeś dalece niewłaściwie założenia.
    Po prostu testuję na zupełnie innym łączu (AFAIR Crowley).

    --
    Andrzej Bursztynski, My personal opinions are just mine
    -dodaj imię kropeczka nazwisko małpa i masz adres pocztowy-

  • 33. Data: 2004-11-08 15:57:12
    Od: Janusz - Vahanara <v...@o...gapp.pl>

    Nastał nam piękny 8 listopad 2004 roku,
    kiedy to Andrzej Bursztynski posłał(a) w świat wiadomość

    > Po jakiej drodze i do czego drodze??

    Traceroute ode mnie do andy.pse.pl.

    P.S.
    Trzeci Supersede

    Podaj skąd i dokąd szła rozmowa.
    Może się okazać, że z sieci, która nie lubi się z TP.

  • 34. Data: 2004-11-08 16:08:11
    Od: "Szymon" <s...@o...pl>

    Janusz - Vahanara wrote:
> [...]
    > kiedy to Mateusz Adamowski posłał(a) w świat wiadomość

    > Portale mają interes w tym, by ich Tlenofony i inne GGfony stały się
    > popularne. Portale potrzebują dochodów, a telefonia będzie dochodowa.
    >
    > Neostrada instalowana jest za symboliczną złotówkę. Będą inne zachęty
    > i bonusy. Abonament (59 zł) jest zbliżony do tego w sieci osiedlowej.
    >
    > Co najwyżej TP przekroczy przyszłoroczny plan miliona Neo (nie znam
    > planów ;-) kilka miesięcy przed czasem.
    >
    > Nie zdziwiłbym się, gdyby powstały wspólne akcje marketingowe; na
    > przykład WP z TP, GG z chello, Tlenu z Asterem.

    Kablówki mają swoje rozwiązanie VoIP - PacketCable i raczej to będą
    promować.

    --
    Pozdrawiam, Szymon
    (odpowiadając popraw adres)

  • 35. Data: 2004-11-08 16:30:15
    Od: Janusz - Vahanara <v...@o...gapp.pl>

    Nastał nam piękny 8 listopad 2004 roku,
    kiedy to Szymon posłał(a) w świat wiadomość

    > Kablówki mają swoje rozwiązanie VoIP - PacketCable i raczej to będą
    > promować.
    Tym większy natłok informacji i reklamy.

    BTW, które kablówki?
    Znajomy ma chello. Nie zaoferowano mu telefonii internetowej.

  • 36. Data: 2004-11-08 17:12:07
    Od: "Szymon" <s...@o...pl>

    Janusz - Vahanara wrote:
> [...]
    > Tym większy natłok informacji i reklamy.
    >
    > BTW, które kablówki?
    > Znajomy ma chello. Nie zaoferowano mu telefonii internetowej.

    Aster, Multimedia na przykład. To spora inwestycja, więc u maluchów raczej
    się tego nie uświadczy.

    --
    Pozdrawiam, Szymon
    (odpowiadając popraw adres)

  • 37. Data: 2004-11-08 17:13:53
    Od: "Szymon" <s...@o...pl>

    Szymon wrote:

    > Aster, Multimedia na przykład. To spora inwestycja, więc u maluchów
    > raczej się tego nie uświadczy.

    Aha, proszę nie zrozumieć tego postu tak, że uważam UPC/Chello za malucha ;)

    --
    Pozdrawiam, Szymon
    (odpowiadając popraw adres)

  • 38. Data: 2004-11-08 19:13:00
    Od: Makson <M...@g...pl>

    Nie, po prostu skype ma dziadowa jakosc polaczen.
    BuddyPhone jest lepszy i ma mniejsze wymagania.

  • 39. Data: 2004-11-08 19:42:28
    Od: "Maciej Lebkowski" <u...@d...one.pl>

    Janusz - Vahanara, zamiast robić coś pożytecznego, pisze:

    > Znajomy ma chello. Nie zaoferowano mu telefonii internetowej.

    Rzecznik prasowy Chello powiedział jakiś czas temu, że nie
    widzi potrzeby wprowadzania takich usług jak VoD i VoIP.
    To pierwsze planują na 2009 rok, co do tego drugiego nie
    mam bliższych informacji.
    --
    .: Winning popularity contests since '85. http://domowa.xp.pl :.

  • 40. Data: 2004-11-08 19:49:46
    Od: "Pink" <P...@W...op.pl>

    Użytkownik "Makson" <M...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Nie, po prostu skype ma dziadowa jakosc polaczen.

    Mylisz się.

    Pink