  • 1. Data: 2004-11-04 19:37:57
    Temat: TKTelekom i ich admini badz routery
    Od: "Jaroslaw Druzbinski" <comnet@[no_spam]cn.net.pl>

    Drodzy grupowicze. Od jakiegoś czasu w TK albo pracuje nieudaczny
    administrator albo ich sprzęt to jakiś szmelc. Dzisiaj właśnie jakimś
    cudem zniknął routing moich klas adresowych i nie podejrzewam żeby stało
    się to samo. A może Czas zmienić pracowników panowie Dyrektorzy ! Bo ci
    udają ze cos umieją !

    Czy ktoś z was tez ma podobny problem czy nade mną wisi jakieś fatum ?

    ComNet

  • 2. Data: 2004-11-04 19:42:39
    Temat: Re: TKTelekom i ich admini badz routery
    Od: Marcin Kowalczyk <k...@w...TO.bo.SPAM.jest.FUJ.kowalma.com>

    Jaroslaw Druzbinski w <cme0jd$315t$1@link.cn.net.pl> zeznal:
    > Czy ktoś z was tez ma podobny problem czy nade mną wisi jakieś fatum ?

    W Stalowej Woli bylo tak przez prawie rok i nikt nie umial sobie z tym
    poradzic... wiec ten klient przeszedl spowrotem do polpaku.

    --
    Rozmawia dwóch adminów:
    - Wiesz, wczoraj mój kumpel uszkodził w ciągu 5 min serwer.

  • 3. Data: 2004-11-05 00:11:22
    Od: kamil kapturkiewicz <h...@S...wp.pl>

    Jaroslaw Druzbinski wrote:
> [...]
    > udają ze cos umieją !
    >
    > Czy ktoś z was tez ma podobny problem czy nade mną wisi jakieś fatum ?

    a ja z nimi mialem przeboje prez 6 miesiecy i tez wygladalo tak jakby
    sprzet albo ludzie tam pracujacy. ale teraz juz wiem od bylego
    pracownika ze to i sprzet i ludzie :)

    naprawde warto ich zmienic na cokolwiek innego. wiekszej porazki nie
    mozna w polsce chyba kupic.

    pozdro.

  • 4. Data: 2004-11-05 00:25:04
    Od: Tomasz Tomkowiak <u...@t...one.pl>

    kamil kapturkiewicz pisze:
    > naprawde warto ich zmienic na cokolwiek innego. wiekszej porazki nie
    > mozna w polsce chyba kupic.

    SOA#1 ;)

    ups. miałem nie chwalić bo zapesze... więc:
    ale mogło by jeszcze lepiej
    --
    [ Tomasz 'BloodMan' Tomkowiak ] [] [ <rem_bloodman(at)trzcianka.one.pl> ]
    [Nie kłóć się z głupim - niektórzy mogą nie zauważyć między wami różnicy]

  • 5. Data: 2004-11-05 05:35:11
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Jaroslaw Druzbinski <comnet@[no_spam]cn.net.pl> zapodał(a):
> [...]
    > panowie Dyrektorzy ! Bo ci udają ze cos umieją !
    >
    > Czy ktoś z was tez ma podobny problem czy nade mną wisi jakieś fatum ?

    Niestety, obie rzeczy :-/ Miałem przyjemność (??) wspomagać w 'walce' znajomego
    i po 2 miesiącach powiedziałem, że nie biorę za to odpowiedzialności, ponieważ
    'po tamtej stronie' siedzi "sztab dywersantów na bierząco rozwalająca
    wszelakie konfiguracje" :>
    A tak w sumie to nie mam pewności, czy sprzęt jest wadliwy ;)

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 6. Data: 2004-11-05 08:42:22
    Od: Jan Magnuszewski <r...@h...net.invalid>

    Jaroslaw Druzbinski wrote:
> [...]
    > cudem zniknął routing moich klas adresowych i nie podejrzewam żeby stało
    > się to samo. A może Czas zmienić pracowników panowie Dyrektorzy ! Bo ci

    Hehe ale są tacy którzy chwalą ich "usługi". Ludzie jak ludzie, jeden z
    pracowników tej zacnej firmy żalił mi się, że "nie ma pieniędzy na
    wypłaty dla niego" no to co się dziwić, ze sprzętem pewnie podobnie.

    > Czy ktoś z was tez ma podobny problem czy nade mną wisi jakieś fatum ?

    Ja mam całą masę podobnych problemów, nie martw się, nie jesteś sam:)

    --
    Pozdrawiam,
    Jan Magnuszewski.

  • 7. Data: 2004-11-06 09:18:41
    Od: "popo" <p...@z...mikolow.net>

    > Ja mam całą masę podobnych problemów, nie martw się, nie jesteś sam:)

    Podobnie jest na slasku, problemy opisywalem we wrzesniu i sierpniu na
    grupie, cala sprawa zakonczyla sie pomniejszonym abonamentem, obecnie jest
    poprawa, przerw jest mniej: 2-3 w miesiacu, krotsze bo 5-15 min, o
    konserwacjach infomuja nas na 2 dni wczesniej mailem. ogolnie jest poprawa
    ale to co bylo w sierpniu i we wrzesniu to im nie zapomne...;)

    pozdrawiam
    popo

  • 8. Data: 2004-11-07 21:48:15
    Od: The Obserwer <S...@b...the.firewalls.on.the.net>

    Jaroslaw Druzbinski napisał(a):

> [...]
    > udają ze cos umieją !
    >
    > Czy ktoś z was tez ma podobny problem czy nade mną wisi jakieś fatum ?

    Zależy od regionu u mnie najczęściej informują PRZED planowanymi pracami
    oraz PO awari co się wysypało, czasami muszę tylko "popychać"
    odpowiedzi od administratora z Warszawy/Poznania w sprawie BGP.