  • 1. Data: 2004-11-07 23:47:37
    Temat: Dawna afera - kombinacje TPSA
    Od: "Komuch" <p...@N...pl>

    Witam

    Kiedyś czytałem sobie jakiś tekst gostka, co dopadł się do configów
    tepsiackich routerów i publicznie to skomentował.

    Swego czasu miałem ten tekst, ale po padzie sprzętu pozbyłem się tego...

    Nie mogę się doszukać tego teraz, szczerze mówiąc nie wiem jak zapytać
    google o to, bo nawet nie pamiętam jaka to była grupa (budownictwo?)

    Jesteście w stanie nakierować zbłądzonego ??

    Z góry dzięki

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-11-08 02:25:51
    Temat: Re: Dawna afera - kombinacje TPSA
    Od: "Jacek M." <n...@u...net>

    W odpowiedzi na <news:cmmc7l$mrm$1@atlantis.news.tpi.pl>, popełnione przez
    Komuch:

    > Jesteście w stanie nakierować zbłądzonego ??

    http://www.isp.pl/listserv/isp-tech/2000-03/0093.htm

    Google zareagowało na wpisanie pewnego nazwiska, oraz "ATM" i "wisi", a
    dalej jakoś poszło ;).

    --
    Pozdrawiam, J. Maślanka