  • 1. Data: 2009-12-21 12:14:09
    Temat: Tiger G3 (TVG3) ... wyjątkowo dobry chiński telefon
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Powiem tak zrobił na mnie naprawdę dobre wrażenie.
    Java jest "przyzwoita", ba CPU w tym chinczyku ciagnie
    filmy w 240x320 w 3GP, FLV, divix3 i xvid co zrywa czapki z głów.
    Ma tez EDGE i wbudowane TV, oczywiscie dualsim i pełna imitacja menu
    iphone z mozliwoscia przestawiania ikonek miedzy ekranami i miejscami.

    http://www.youtube.com/watch?v=iEt7zpWr-wM

  • 2. Data: 2009-12-21 14:55:44
    Temat: Re: Tiger G3 (TVG3) ... wyjątkowo dobry chiński telefon
    Od: orcio <o...@N...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:
> [...]
    > Ma tez EDGE i wbudowane TV, oczywiscie dualsim i pełna imitacja menu
    > iphone z mozliwoscia przestawiania ikonek miedzy ekranami i miejscami.

    test fajny

    szkoda ze co chwile na ekranie odbija sie źródło światła bo często nie
    widać co jest klikane

    orcio

  • 3. Data: 2009-12-21 15:03:39
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    orcio pisze:

    > test fajny
    >
    > szkoda ze co chwile na ekranie odbija sie źródło światła bo często nie
    > widać co jest klikane

    Nowe miejsce i nie spojrzalem co sie nagrywa .... nastepnym razem bedzie
    lepiej.

  • 4. Data: 2009-12-21 15:33:28
    Od: Motylek <c...@a...pl>

    Użytkownik Jan Strybyszewski napisał:
> [...]
    > Ma tez EDGE i wbudowane TV, oczywiscie dualsim i pełna imitacja menu
    > iphone z mozliwoscia przestawiania ikonek miedzy ekranami i miejscami.

    Heh, ni ma na alledrogo ani nigdzie :)

  • 5. Data: 2009-12-21 15:38:06
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 21 Dec 2009 15:55:44 +0100, orcio napisał(a):

    > test fajny
    >
    > szkoda ze co chwile na ekranie odbija sie źródło światła bo często nie
    > widać co jest klikane

    A co ma być widać? Że ledwie robi to co Magician 6 lat temu z prockiem 195
    MHz? Bo QVGA to już on bez żadnego problemu odtwarzał.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 6. Data: 2009-12-21 16:01:40
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > Ma tez EDGE i wbudowane TV, oczywiscie dualsim i pełna imitacja menu iphone z
    > mozliwoscia przestawiania ikonek miedzy ekranami i miejscami.

    Odtwarza mp3 i obsługuje microSDHC?

  • 7. Data: 2009-12-21 21:31:31
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > A co ma być widać? Że ledwie robi to co Magician 6 lat temu z prockiem 195
    > MHz? Bo QVGA to już on bez żadnego problemu odtwarzał.

    No i .... napisz nam cos o cenie nowego Magiciana. Widzialem w Orange na
    wyprzedazy 1445zł :) serio serio. A pozatym Magician nie mial tunera TV
    (bleee)

  • 8. Data: 2009-12-21 21:32:17
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Motylek pisze: