  • 11. Data: 2009-12-23 07:31:06
    Temat: Re: Tiger G3 (TVG3) ... wyjątkowo dobry chiński telefon
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    Jan Strybyszewski wrote:

    > Powiem tak zrobił na mnie naprawdę dobre wrażenie.

    20) Standby Time: 300 hours
    21) Talk Time: 100-150 minutes

    jak na teoretyczne czasowki, to lipa wzgledem htc hero.

  • 12. Data: 2009-12-23 08:49:52
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 21 Gru, 15:55, orcio <o...@N...pl> wrote:
    > test fajny
    Z wideo widać w 90% musiał 2 razy palcem w ekran puknąć, żeby
    zareagował.
    Pozdr. - J

  • 13. Data: 2009-12-23 09:44:48
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Paweł pisze:

    > 20) Standby Time: 300 hours
    > 21) Talk Time: 100-150 minutes
    >
    > jak na teoretyczne czasowki, to lipa wzgledem htc hero.

    Powiem tak ani Hero ani Tiger nie wytrzymaja 24h jak sie ich uzywa.
    Zycie chloszcze :) a tak powaznie pamietaj ze to dualsim.

  • 14. Data: 2009-12-23 09:46:04
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Janeo pisze:
    > Z wideo widać w 90% musiał 2 razy palcem w ekran puknąć, żeby
    > zareagował.

    Po czesci to kwestia foli na ekranie, z innymi telefonami jest podobnie.
    To kwestia "wyczucia telefonu a na to potrzeba kilku dni "uzywania".
    Serio serio wie to kazdy posiadacz dotykowca palcowatego. Rysikiem jest
    banalnie