  • 1. Data: 2009-12-20 15:47:38
    Temat: Biznesowa-->Indwidualna Orange
    Od: "miro" <1...@o...pl>

    Witam,

    Mam pytanie jeżeli teraz sobię (jeszcze w 2009r.) przedłużę umowę tzn. z
    bienzesowej na biznesową to po jakim czasie i czy wogólę mogę zmienić ją
    później na indywidualną? aktualnie mam na firmę mamy ale w przysłym roku
    chciałem już zamienić ją na siebie tzn osoba prywatna.

    Pozdr.

  • 2. Data: 2009-12-20 17:02:51
    Temat: Re: Biznesowa-->Indwidualna Orange
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    miro pisze:
    > Witam,
    >
    > Mam pytanie jeżeli teraz sobię (jeszcze w 2009r.) przedłużę umowę tzn. z
    > bienzesowej na biznesową to po jakim czasie i
    po czasie obowiazywania umowy. Obawiam sie ze na prywatna abonamentową
    mogą niechcieć przenieść. tzn ja próbowałem wziać abonametową na firme -
    niemam szans

    > czy wogólę mogę zmienić ją
    > później na indywidualną? aktualnie mam na firmę mamy ale w przysłym roku
    > chciałem już zamienić ją na siebie tzn osoba prywatna.
    PRzejdź na popa, a potem weź abonament. tyle ze w popie bedziesz miał
    rozmowy po około 8/24grosze przy wydatkach ok 25zł/miesiac. aby takie
    ceny osiągnć w abonamencie musiałbyś zapłacic ze100zł/miesiac.

    ToMasz

  • 3. Data: 2009-12-20 22:40:11
    Od: "Jacek" <s...@w...pl>

    Użytkownik "miro" <1...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > później na indywidualną? aktualnie mam na firmę mamy ale w przysłym roku
    > chciałem już zamienić ją na siebie tzn osoba prywatna.

    cesja umowy z firmy na osobe prywatną kosztuje 100zł, do wykonania w każdym
    momencie obowiązywania umowy.

    Jack

  • 4. Data: 2009-12-21 14:17:08
    Od: "miro" <1...@o...pl>

    Użytkownik "Jacek" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "miro" <1...@o...pl> napisał w wiadomości

    > cesja umowy z firmy na osobe prywatną kosztuje 100zł, do wykonania w
    > każdym momencie obowiązywania umowy.

    A po jakim czasie można zrobić taką cesje? i mam rozumieć abo zostaje takie
    samo jak biznesowe ?

  • 5. Data: 2009-12-21 21:02:35
    Od: "Jacek" <s...@w...pl>

    > A po jakim czasie można zrobić taką cesje? i mam rozumieć abo zostaje
    > takie samo jak biznesowe ?

    w dowolnym, tak mi mówiła babka na partyline. Ale ja po 3 latach biznesu
    dopiero sie zdecydowałem.
    Wszelkie usługi i promocje pozostają.

    Jacek