  • 1. Data: 2009-12-20 21:23:22
    Temat: multibox gold tylko na abonamenty?
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    chciałbym mieć w orange 100sms na m-c przez internet
    czyli multi box gold
    jak uzyskać to najtaniej

    jakieś najtańsze abo, mix...
    prepaid najchętniej ale czy się da?

    --
    http://zbanki.prv.pl - darmowe bankowanie
    http://zlokaty.prv.pl - kalkulator lokat

  • 2. Data: 2009-12-20 21:48:56
    Temat: Re: multibox gold tylko na abonamenty?
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    zlotowinfo pisze:
    > chciałbym mieć w orange 100sms na m-c przez internet
    > czyli multi box gold
    > jak uzyskać to najtaniej
    >
    > jakieś najtańsze abo, mix...
    > prepaid najchętniej ale czy się da?

    chmmm
    w prepaidzie masz smsy po 1 grosz (znaczy pakiet 600sms za 6zł na 30
    dni). Możnaby je wysyłać z telefonu z kalwiaturą qwerty, albo z
    jakiegokolwiek telefonu podpiętego do PC jako modem.
    W perpaidzie orange masz 30 darmowych smsów do wszystkich, co by
    oznaczało ze 31 będzie jakoś płatny. nigdy tego nie sprawdzałem. Tak czy
    siak, przy 3 kontach masz już 90 smsów :)

    ToMasz

    PS aktywne konto voip (betamax) dawał kiedyś mozliwość wysyłania smsów,
    nawet z Twoim numerem telefonu. czy jednak bez ograniczen w ilości -
    niewiem.

  • 3. Data: 2009-12-20 21:57:29
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 20.12.2009 ToMasz <t...@g...pl> napisał/a:
    > w prepaidzie masz smsy po 1 grosz (znaczy pakiet 600sms za 6zł na 30
    > dni).

    Dobrze że dopracyzowałeś, bo 600sms za 6zł to równie dobrze może być
    1 sms za 6zł :) (jak innych nie wyślesz :)
    Trochę trudno wysłać dokładnie 600, a _tylko_ wtedy masz po 1 groszu.

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 4. Data: 2009-12-20 22:30:22
    Od: W <a...@o...pl>

    zlotowinfo wystukał, co następuje:

    > chciałbym mieć w orange 100sms na m-c przez internet
    > czyli multi box gold
    > jak uzyskać to najtaniej
    >
    > jakieś najtańsze abo, mix...
    > prepaid najchętniej ale czy się da?

    Najtańsza opcja to *było* zamówienie darmowego startera z ich strony -
    dawali golda na rok za darmo ;)
    A teraz? Zostaje chyba dowolny prepaid (NOG/POP) i placenie za usluge
    (~6zł/miesięcznie, sms nie przechodza na kolejny, można dokupić paczki sms
    20 SMS-ów (2,44 zł )
    60 SMS-ów (6,10 zł ).
    ).